Saturday, January 21, 2006

華姐~

好耐無睇...
今次睇到一個樣子不是很突出...
但對答環節非常突出既13點~
語出驚人~流利~聽落去唔會比人一種刺耳感~
非常爽朗~說話明快~令3位主持都啞口無言~
佢都算係香港小姐或華姐的第一人~
大家有機會可以睇番~
係才藝表現之後個part~對答環節~
所以我覺得佢必入3甲...
一向有睇的話一定做評審既我...
不付眾望...結果攞到第3~呵呵~

我成家就因為佢~笑到眼淚水都標埋~

5 Comments:

At 1:04 AM, Blogger Ki. Yee said...

哦! 今晚是做華姐咩! 你咁講去now.com 睇下先得!

但另一個主要目的是睇森美。

 
At 6:26 PM, Blogger Ki. Yee said...

你呢一張相..好得意!! 哈哈!!!!

但都唔似現在的你呀!(@c@)

 
At 6:45 PM, Anonymous Anonymous said...

最近你好有靈感喎!!
13點小姐我只有在最後5強睇到佢既問答環節,玩緊icq的我,亦不禁向電視望左2眼....
不過講靚,都係藍色衫果個靚d.

呵呵~你呢相張個樣...好傻...哈哈!!!

 
At 12:50 AM, Blogger JACK said...

我都無乜留意果度,反而最攪笑我覺得係,成班女同條中坑合唱果度,一人唱一句,有D連廣東話都未講得好,就去唱....又高音又低音,真係好攪笑.....

 
At 2:37 PM, Blogger ivan said...

jack
係好好笑呀...唔知唱乜...只係知發緊音~
個個中坑..最後連歌詞都唔記得呀

 

Post a Comment

<< Home