Monday, January 02, 2006

突如其來的行山"鳥蛟藤至三椏村之旅"

尋晚深夜的一個決定!
亳無準備(應該話唔知準備d乜)
除了中二的一次行過八先嶺之後,就無玩過lu~

早起..因為我估計要1個半鐘先到大家集合地點!
所以決定去之後就即係訓..唔想無精神!
點之都係訓樣...遊雲一樣...haha

認識了幾位新朋友...食個早餐跟著出發!
沿途風景好靚..萬里無雲..被風吹得很舒服...
樹林、山野既翠綠色...令人非常鬆弛...
牛屎遍佈..要避來避去..好小心..好小心...
溪水流動聲...好舒適...吸一啖清新而少許濕潤氣味...
雖然我整焦都還未定神...說話更少得可憐...haha...
希望唔好介意啦!!^^

4個鐘既路程行到目的地...沒有太艱難既路...
沒有太高斜路...連汗都無乜出過...haha

路程完成後....走時只係有少少腳板軟軟既感覺...精神還算可以下^^
總括來講這個行程...平靜、輕鬆、新既體驗!

10 Comments:

At 1:10 AM, Anonymous Anonymous said...

唔係荔枝窩呀∼∼haha
係鳥蛟藤至三椏村
睇黎你仲未回魂

未回到來呀!

 
At 9:25 AM, Blogger ivan said...

thanks!..更正左^^
多謝提供資料!!

 
At 10:12 AM, Blogger Ki. Yee said...

唔係呀.. 自己行邊都唔知!! 你真係瞓唔醒喎!

 
At 10:25 AM, Anonymous Anonymous said...

你地真係個個都寫一篇喎!

無相睇既???

 
At 12:03 PM, Blogger ivan said...

姖絲
係咁上下啦..都係玩下咋..relax麻..唔好咁認真啦..haha

水晶..無帶相機麻(都唔會帶)~
我兩手空空就去左玩勒..haha...
好多人都有啦..邊駛我影呢~
印係腦裡面ok啦~

 
At 4:33 PM, Anonymous Anonymous said...

今日唔見你過黎既?
無左你,無咁好笑喎!!

 
At 4:53 PM, Blogger Ki. Yee said...

(^,^)賣你豬仔!! 做ii <- 非法入境者! 呵呵~

鳥蛟藤至三椏村 我都行過, 都幾好行架!!

但想唔到tel 會收唔到囉!! 仲以為你上左大陸玩!!

 
At 8:51 PM, Blogger ivan said...

水晶
我著左草...比人追殺呀^^

姬絲
有名比妳叫啦...ii麻

 
At 10:03 PM, Anonymous Anonymous said...

邊個追殺你咁大膽呀??
你過黎我保你
我話既~
哈哈~

 
At 1:08 AM, Anonymous Anonymous said...

我都行過烏蛟籐至三椏村。

 

Post a Comment

<< Home