Monday, November 28, 2005

一早收到email....係舊同事喜訊^^

一早回到公司...
精神都未能集中(haha...都可能全日都集中唔到都未定^^)...
就收到喜訊...

上年聚會到而家已經一年多勒....
雖然係幾年前既一位舊同事...
但我地每次出來都會傾得高高興興^^

係聖誕節結婚既日子咁高興...
佢既婚禮當然一定會出席啦!
又係我地舊同事聚集既時間勒...!
希望佢地會唔會和我一同前往啦^^

僅祝新婚快樂....恭喜哂^^

8 Comments:

At 10:39 PM, Anonymous Anonymous said...

我咪又係比人炸~.~”
新同事...(超擦鞋婆)!!

 
At 12:00 AM, Blogger JACK said...

近其D炸蛋好勁,3 9 唔識7都炸埋黎.....

 
At 12:38 AM, Anonymous Anonymous said...

又炸蛋,又交稅,又聖誕,又新年,又要做手辨....死啦~$$$$$$$$呀..........

 
At 9:34 AM, Anonymous Anonymous said...

oh, u got a bomb?!...haha
it is really a happy things! =P
gigi

 
At 9:34 AM, Blogger ivan said...

駛唔駛炸番個頭襯番呢...haha^^

aa
haha...可能時辰八字夾得到呢...百無禁忌...haha^^

 
At 1:30 PM, Blogger Ki. Yee said...

呢幾個月都好多人結婚.. 我都有4單, 好彩有兩單是親戚我唔駛做人情^^ (因為我屋企人會做囉!! 呵呵~ )

 
At 11:11 PM, Anonymous Anonymous said...

i'd tried before : 3 Weddings + x'mas function, so poor!!

 
At 9:12 AM, Blogger ivan said...

haha...菲比妳都黎掃場呀^^

 

Post a Comment

<< Home