Friday, November 04, 2005

English Jokes ^^ (result)

haha...我尋晚既表現..我已經係最滿意!
雖然我好驚...手執公仔道具都手震震...
miss應該都睇到我手震!^^
好彩之前背得好熟...可以將內容講哂出黎...
因為出到去真係諗唔到野...haha....
正所謂"念口黃"
有d動作..我太驚唔記得左做....
我用兩把聲..分別演繹兩角
我諗都有自己演習時既8成效果^^

miss比我既評語都係 "quite good"

haha...但原來呢篇野..我做錯左..因為要作自己既笑話或說其他同學仔既笑話一.一"
唔可以係網download落黎做....我果個係青蛙變公主既故事....
講唔通係自己發生既事...haha

被miss扣分....慘.....

5 Comments:

At 11:28 AM, Blogger JACK said...

勁喎有80%以經好好家啦......換轉係我好可能得50%

 
At 12:06 PM, Blogger ivan said...

hehe...動作彊硬左所以爭d...^^

 
At 11:02 AM, Blogger Ki. Yee said...

你都好過我啦... 我發台瘟... 唉,我怕肥佬呀... 補考我一定死梗!

 
At 2:22 AM, Anonymous Anonymous said...

hehee...really want to see =P
gigi

 
At 8:58 AM, Blogger ivan said...

^^...唔睇好過睇...
不過會係一個幾好既回憶...係人面前表演...重要係英文笑話...haha...
我睇都無人會諗到我會咁做...係"驚"定係"喜"
...要睇,睇果個人勒.....

無下次架勒...gigi..妳走寶勒^^
(不過連呀琪同呀joe都睇唔到呀..佢地遲到呀)

我當時既觀眾有raymond、光頭仔、呀信、alex、呀彭、呀康、maggie、呀勝...同埋幾個唔係好熟個d咋...haha

 

Post a Comment

<< Home