Monday, September 19, 2005

中秋賞月一.一"

一大班親戚..老老嫩嫩..都會係呢個時間在"米埔"聚守一堂,
人數大概可以坐滿三張大枱有多...^^
我都做左人呀伯幾年...老勒....有姪仔勒...
晨早飲茶搵位都總算唔係太難...
一班人高高興興有講有笑...嘻嘻哈哈...

其間既時間...大人就去打麻雀...
細路既就咩都玩得一餐...
只係知佢地玩得開心..但就唔知玩僅乜!
我呢d大又唔輪到...話細又唔係既...
就只好倍下F.4、F.5既表弟妹玩下卑牌...打下麻雀咁啦^^

哎呀成晚都係落著雨...時有時無...又搵唔到月亮...點賞月呀一.一"
唯有在空地有縫既地方...擺陣^^
好多生果都有...但d卑皮月餅...咖啡芝士味好難食...
樣樣試d....好飽.....^^

4 Comments:

At 12:55 PM, Blogger JACK said...

我地嘅年紀就最監价啦,大又唔大,細又唔細,大人
就高談闊論,細嘅就玩到癲晒,我地又嚴大人講野似鬧交,又嚴細嘅玩得太白痴,都係坐埋一邊睇電視算啦

 
At 2:13 PM, Blogger ivan said...

咪就係...^^

 
At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said...

幾日冇上黎,啱啱先知道你部8210與世長辭,希望佢好好安息啦!不過佢有你個咁長情嘅主人都不枉此生啦. 我個部陪左我一年就唔聽話,我嘅電話都轉左好多朝代囉!! 希望你新個部聽聽話話, 唔多病痛啦!! :P
gigi

 
At 9:12 AM, Blogger ivan said...

haha...重守僅夜...未過頭七^^

 

Post a Comment

<< Home