Thursday, September 15, 2005

尋日一味"趕工"

boss因為要同兩個designer去德國睇fair同見客,
所以尋日一味好急好急咁做...雖然係咁,
但都算係好輕鬆既心情咁做!
只係成焦都聽到boss把聲同周圍行...阻住晒一.一"
等到中午後先唔見人影...
終於可以專心d做野...
一做就做到5點幾...
突然"砰"的一聲...我枱面多左三本書...
真係比我boss嚇親一.一"
聲未到..書先到...
原來佢走鬼左去睇書...見諗到d野想做就買番黎...
佢見得我係香港就擺低比我攪...."把鬼"....比我輕鬆下唔得既^^
到左8點幾其餘designer都真係趕到最後一刻..
趕住去搭飛機走lu...一路順風勒...記得買手順就最重要^^

4 Comments:

At 12:03 AM, Blogger Ki. Yee said...

你公司designer可以有機會出國睇fair架!
你會唔會有呢個機會架??

 
At 9:02 AM, Blogger ivan said...

唔知喎...試用期都未過...
做好自己先算啦^^

 
At 10:14 AM, Blogger JACK said...

好小可聽你要ot喎

 
At 2:11 PM, Blogger ivan said...

8點幾已經係做咁耐最長既一次...haha
平時都有ot..不過都係7點到囉...

 

Post a Comment

<< Home