Friday, August 26, 2005

書名"海馬體"

近來睇左一本書,
"海馬體"
乜野係海馬體,
其實就係腦部用黎製造記憶既地方!
體積只有1/3隻...手指尾第一節咁上下大,
但就控制人最主功能 -- 記憶

做成"失憶"就係損壞了這部份
但人完全失去呢部份就會無記憶,
人只會剩餘5分鐘既記憶....
所以有人寫低記錄就係咁...係好可怕!

海馬體既神經細胞係會受刺激而增長...到老亦都會...
所以越用係越好既...
亦有介紹如何刺激這部份
創作既人要令自己產品危機感!
因為腦有自我安定狀態既現象,
要諗到野就要將安定狀態變得不穩定!
人到三十過後,腦就會產生變化,
會將三十歲前儲存既影像不斷組合..搵出關聯性,
人就會用好多"比喻"同人溝通!
好神奇架^^

10 Comments:

At 2:12 PM, Blogger JACK said...

其實有樣野好唔明係關於失憶嘅,我好唔明點解D人失憶,一定係唔得一D以前嘅事,就唔會唔記得一D最基本嘅野,例如你會唔認得你嘅朋友,但係你唔會唔記得“朋友“這個字嘅解析,又正如你會唔記的自己個名,但係唔會唔記得“我“這個字係=自己...

我唔知大家明唔明我講乜
:)

 
At 2:37 PM, Blogger ivan said...

咁可能係語言區域(左腦)同影像區域(右腦)唔協調...
即係要知道鏡裡面果個係自己...要先有"自己"呢個字再加入一張自己個樣既影像圖片便成為記憶...就係呢度出錯左...可能亦無重複再練習...所以忘記左...配搭唔到囉!

但而家d書多數叫人訓練用右腦去記...
因為記憶量超過左腦100倍或以上...驚人^^

而家教育係以左腦主道...未來應該會轉變

hehe..我好鍾意睇有關腦既書..
可能自己係左撇子..
所以特別會留意左撇子的人^^

 
At 2:52 PM, Blogger ivan said...

未答番..[失憶]其實只係海馬體受傷..
所以係有部份記得..有部份唔記得..
受傷部份好了之後..會因為某樣小許記憶刺激!而令[神經細胞]活躍起來再生長[突觸]連結..但會再次記得起唔記得左既野!

而你個例子就唔止係失憶既問題..
會連帶其他腦部份受偒!!

腦太複雜勒..
而家d科學家都係認識到一小部份咋^^
一味用老鼠去做實驗研究...
去實驗室放走d老鼠可能會嚇驚你呀..
係過千隻

 
At 2:59 PM, Blogger JACK said...

係好專業喎
:)

 
At 5:08 PM, Blogger ivan said...

只係知小小咋...
我有興趣想知多d就真^^

 
At 6:49 PM, Anonymous Anonymous said...

我之前都有阿jack嘅疑問, 睇戲時都會咁諗..haha~

ivan,我對你本書幾有興趣喎..叫咩名, 厚唔厚架~?? 我對腦嘅野都幾有興趣, 之前睇過下一本講潛意識嘅, 都幾好睇呀!!

gigi =p

 
At 10:06 AM, Blogger ivan said...

gigi
咪就係"海馬體"囉
兩個日本人對談形式
一個係廣告人,另一個係專門既研究人員
內容都係講海馬體實際功用!

 
At 5:00 PM, Blogger ivan said...

做到成日都覺得做得未夠好..時間又唔多..
就黎到...一味迫自己在短時間去諗...諗到最後交既一刻!
...唔習慣係會令自己情緒有d問題(當然迫得唔緊又去唔到呢個境界,取中間會囉)...逹至習慣狀態(就好似長開水喉唔關一樣)...當然好難做得好啦!..意志要好堅定...因為腦有自我安定狀態!
其實有d似shirley之前不斷被公司迫、同自己迫自己既狀態!...可以好可怕一.一"

 
At 12:03 AM, Anonymous Anonymous said...

hehee..係咪所以D designer '喜愛'趕deadline一樣呢?! :P

gigi

 
At 9:29 AM, Blogger ivan said...

gigi
有一點唔同係deadine前其實已經整好...只係做到更好為止..去到最後一分鐘...係完全無得刹車...一路去!

joe
所以心理狀態要好好架!

 

Post a Comment

<< Home