Tuesday, August 02, 2005

終於問過呀beam個英國課程內容

雖然呀beam都不太詳盡...
但7月先過左個課程既第一屆既畢業展...睇唔到添^^

原來個top one degree課程真係係香港讀全日制就得勒一.一",
咁咪無機會過下英國大學既生活...haha....!
係香港讀...又真係浸唔到英文喎...
個課程係香港讀又覺得好似貴左d,
唔知係香港讀完再讀上去.....會唔會對於認可無咁多呢!一.一",
重有時間.....又要重新考慮下^^

9 Comments:

At 4:41 PM, Blogger ivan said...

學費要68000...
呀beam話要有cedit應該好d(呢個係佢估計)

 
At 10:27 PM, Anonymous Anonymous said...

剛剛交左學費~.~”
冇$呀~~~~~~
呀beam比返張Pass既成績單我啦~

 
At 10:38 PM, Anonymous Anonymous said...

各位
我新公司遲d會請多個product designer
大家有興趣出聲~
有ㄧ件超好笑既事~
我舊公司既新product designer,原來係我
新公司剛剛炒左既product designer,我地對調左公司~佢勁寸比人炒~
一入新公司,就叫公司買套十萬既PO E 比佢~
係咪有問題!!!

 
At 10:45 PM, Blogger JACK said...

又會啦arm嘅
:)

 
At 10:51 PM, Anonymous Anonymous said...

咪係!!

 
At 9:18 AM, Blogger ivan said...

haha...公司交換生!
真係無奇不有...^^

 
At 9:28 AM, Blogger Ki. Yee said...

micmic:

你pass 啦!!
我都想打俾你...問下你同亞beam sir 講成點樣~ 現在都雨過天清啦!!

 
At 9:49 AM, Anonymous Anonymous said...

ivan,k-k&光頭仔
都雨過天清囉!!
thx too much la~ :p

 
At 1:44 PM, Blogger ivan said...

micmic
good...^^
唔槽下呀beam佢以為你好蝦!!..haha

 

Post a Comment

<< Home