Sunday, July 31, 2005

救生員擺工

我個fd聽到救生員擺工...
尋晚就叫埋幾個去游水...
不過都係去泳池游...
好耐都無游...來回四次都手軟腳軟...一.一"

中斷又見多了時間...
又走去睇左出戲"荒島叛變"
之前無睇過個故事講乜,完全唔知情入去睇!!
初初一路睇時,
以為都係講未來既先進科技,
令舊世界沒落、生態既變質!
原來所有人都係複製人...係美國秘密地進行既一行活動
同有錢佬安排只要比5百萬,就可以複製全體身體既器官,
以便有什麼緊急病痛時用!
一路都無講比d有錢人聽係複製整個人一.一"
因為科技先進所有複製人都係用好短時間就複製出黎,
主角都係出生左只有三年,
除左腦內沒有感情事輸入之外跟本就係一個人!
利用科技輸入所編制固定既故事作為記憶!!
佢由於腦部出現異常迅速突變成長,
佢成日腦裡出現一迅間既影像,
神奇地影像係原本真人所擁有...但係佢腦內出現!
跟著劇情都係帶同女主角偷走...
想知真相...想擦穿比世界知...番去破壞...救同伴!!
我覺得以外地好好睇喎^^

2 Comments:

At 11:25 AM, Blogger JACK said...

個劇情同我十多年前睇過嘅一本衛斯理小說咁似....大至同你講嘅差不多......

 
At 7:17 PM, Blogger ivan said...

wind
我就聽收音機時聽到d好聽既歌,
但永遠唔知歌名囉,一去到唱k,咪唔識點歌,
成日點左聽下係咪先囉..haha!

jack
我又無睇過喎...

aa
關架...佢就係因為聽到,覺得好似無機會游咁,
即刻拿拿淋約好要游水囉...平時佢叫都唔去!

係啦..真係差...重係蛙式慢游果隻呀haha

 

Post a Comment

<< Home