Monday, July 25, 2005

港男

從一開始節奏太快...好似趕收工咁...中間重隔左1個鐘再睇!
我好唔鍾意無線咁樣安排....攪咁多宣傳...都係一兩個鐘草草了事!
都唔知攪黎重乜....!

想睇下我所揀選....同女性所揀選差別是否很大出入!
比我當然唔會揀二號...佢第二part著泳褲時動作太姐形,
舌戰方便又答得好差...雖然我都好欣賞佢用左一個鐘去跳拉丁...
d步法跟得晒都好叻(唔排除之前已經練過好多次)!但正常去唔到決賽^^
至於大隻佬個胸真係好大...但身形其實練得唔夠實..背肌又無..得個胸!
但整體上答問題、著泳褲、同佢招牌笑容...平均黎講係唔錯...
最尾一個鐘個part就差d...因佢大隻唔夠靈活打得唔好睇又無勁度...失敗左!

係女性投選出現在一個現象...就係學生歌係會選二號,好大原因係佢識鋼琴!
而家庭主婦會選大隻佬...而匯應通多數係後生仔女玩意...
所以好自然d分都會係二號!....所以勝出!

反映出後生既一批係童境著浪漫...而"施拉"係好現實同實際,佢地會覺得大隻好!^^

2 Comments:

At 10:08 AM, Blogger JACK said...

其實我自己覺得有個幾得架,不過比人out 左,幾大隻,幾型

 
At 11:00 AM, Blogger ivan said...

hehe..係呀有d身型好靚..不過唔係選健美先生喎...
舌戰既時候有一個話自己幼稚..娶dodo姐可以彌補他不足喎...話自己幼稚係公眾面前簡直就係貶低自己,比唔到信心人地選佢囉..佢都唔諗下先講..係呢d場合死都唔好講咁多自己缺點麻..一d幫助都無...一.一"

 

Post a Comment

<< Home