Sunday, July 24, 2005

睇左"Robots"優先塲^^

hehe...好快地又去睇左^^,
今次亦都係睇粵語配音...
都聽得出有古巨基、張錦程、深美....
畫面立體感豐富...坐車既獨特方法很天馬行空...有趣!
尾段加重笑料...
故事帶出只要有夢想...堅持...不放棄...
紿終都會成真!!

經過玩具舖看見有神奇4俠的一系列玩具出左...
但望極都唔見我極鍾意既女主角玩具....係無....一.一"
再諗清楚...係喎...佢係隱影俠...現今真係做唔到隱影既效果!
唔怪得無得出啦....不過地鐵見到佢獨立既海報係勁靚...
但已經被人抽起左lu...無得睇lu.....一.一"

5 Comments:

At 9:45 PM, Blogger JACK said...

你睇戲都幾快手喎....
是否一個人睇先

 
At 9:20 AM, Blogger ivan said...

我鍾意睇戲架...多數自己...自娛^^
有時碰岩另一個fd岩睇先約^^
因為我經常即興..
所以好少約人同等人..等人比較耐!

 
At 9:42 AM, Blogger Ki. Yee said...

露寶治的世界 上左映咩??
你可以咁快睇到架~ 犀利^^

我睇過佢片頭, 3d畫得都好出色 ... 我都想去睇睇^^

唉.... 星期六我睇左荒失失... 唉, 無想像中咁好睇! 只係有隻好細粒鼠鼠..好可愛咋!

 
At 12:58 PM, Blogger JACK said...

無錯我都鐘意一個人睇戲,比較自由D.....
其實一個人睇同一班人睇咪一樣,睇緊果時大家咪又係講野....
:)

 
At 1:44 PM, Blogger ivan said...

k-k
有兩場..一場10:50..另一場16:40

jack
係呀做僅係無野講架...
不過有d人話...
需要睇完幾個圍埋就即刻事後檢討喎..haha

 

Post a Comment

<< Home