Thursday, September 08, 2005

大陸工幹之旅

番左大陸公司廠房兩日一夜終於番黎^^
今次上去主要係要睇睇買番黎新既版,
研究下同玩下!
雖然用左2.5鐘踏船,跟住搭20分鐘公司車!
但去到廠環境感覺唔錯^^
周圍都好大...裝修得唔錯...showroom都成千幾尺...
見到香港註大陸designer同事有個房...都好大好舒適...
唯一呢間房係用裡面用cam睇出面入黎既人...賴機密..haha

三餐包晒^^...香港呀姐煮...唔要求高都ok既

到夜晚住宿舍...我以為跟我呀頭住...原來係公司派房...
所以跟兩個香港註大陸同事住一層..唔熟..都係去到先識^^
屋內都有900幾尺...三房一廳一廚房...間隔有d似...好似番左屋企咁,
入到房都四四正正...好攪笑因為個枕頭套係melody...但係男宿舍...hehe

整體上係好好環境...其實長註都好舒適...不過就好困身...重要返學遲d先算...^^

4 Comments:

At 3:15 PM, Blogger JACK said...

好似幾好咁喎:)

 
At 6:02 PM, Blogger ivan said...

jack
haha..不過係個邊同事因為無咩消遣都會做到最少9點...花太多時間工作好困身一.一"

aa
我覺得環境係ok架...係無咩地方消遣囉...
遠架..所以先無即日來回囉..
返學要返三晚呀..開始又再辛苦勒..haha

 
At 9:32 AM, Blogger ivan said...

呀..重有係上面住時睇到一本雜誌發現左一d野...
我打"泰拳"時教我打拳個師傅!
原來參加左名叫men's uno超級男模特兒,
重成為香港區4個代表之一...^^

9月9日即係今日..重去到上海參加"總決賽"添...希望佢得啦..搵佢請食飯先得..不過都咁耐無打唔知重記唔記得我呢...haha

 
At 11:21 AM, Blogger ivan said...

搵到個web-site..haha
名叫[王康富]
http://man.sina.com.cn/z/2005MENSUNO/index.html

 

Post a Comment

<< Home