Sunday, September 18, 2005

目送我"手機8210"最後一程^^

由佢最風光時買入...經過六年既陪伴...佢老勒!
由最初我一買佢就聾左...要搵人修理!
佢一時時盲左...我搵人修理!..
以前有時熟人修理...重唔駛錢添^^
佢氣力重一年差過一年!
要訓好多時間先可用得唔夠一個鐘!
亦都不離不棄的繼續陪伴著我!

到了上兩個月...佢終於患了心臟病!
悉心照料之下....還表面風光...望落去很年青!
但周不時講左一陣...就停左心跳!
呢個星期重有惡化跡象...
經過深切治療....都反魂佛術....
佢係今早....已經與世長辭....享年六歲
沒有變賣....風光大葬....作為紀念!

為左要保留佢既記憶!
已經搵人接替佢既工作!
名為Sony Ericsson J300i

5 Comments:

At 11:06 PM, Blogger JACK said...

算啦舊嘅唔去,新嘅唔黎,

節哀順變啦..
:)

 
At 10:07 AM, Blogger ivan said...

haha....有心有心
佢係王泉之下聽到都會好開心^^

哎呀...J300i原來無麻雀game玩喎一.一"

 
At 4:15 PM, Blogger Ki. Yee said...

你都係節哀順變啦!!

佢都陪伴你6個年頭,”佢”泉下有知都會好安慰。

想番起我個嗰,因它不曉得影相,已經賣豬仔了。(^v^)

 
At 9:08 PM, Blogger ivan said...

而家影相得個最多200萬象...
質素重未夠....
如果唔係佢咁快玩完...
我會等下先^^
而家買著個平平地...頂住當先
呢一個都一樣係無鏡頭^^

 
At 11:00 PM, Blogger ivan said...

好貴呢....等下先啦...^^

 

Post a Comment

<< Home