Wednesday, October 19, 2005

成實既肥仔學生哥^^

尋日在地鐵等人之際,遇到個肥仔,
走向票務中心,佢執到張黑套裝住既八達通,
票務員笑笑口...無任何手續勒...咁個肥仔就走左!
跟著無幾耐就有位速遞既女仕,走去報失!
當然問一大輪..張咭點既樣..咩顏色..有咩特徵...去過咩站...重有幾多錢.....!
就係咁樣..物主就好開心...咁快就可得回張八達通...haha!
而家都重有咁成實既人...真係少見...haha

但如果我係個肥仔...下場就已經唔係咁!!^^
我相信我會貪埋呢d少便宜...明知唔岩...但都會據為己有...^^

12 Comments:

At 9:17 PM, Blogger JACK said...

What is黑套裝住既八達通??

 
At 12:04 AM, Anonymous Anonymous said...

好正常者, 唔算貪...hahahaha~
but我都好appreciate個肥仔學生哥~=)
gigi

 
At 9:28 AM, Blogger ivan said...

jack
只係一個好普通既黑色膠套^^

gigi
真係唔貪...haha...真係比面...^^

 
At 11:55 AM, Blogger JACK said...

不過要睇清楚係咪個人八達通,給果唔係分分中比人拉.....

 
At 1:44 PM, Blogger ivan said...

WOW..會咁架...!

 
At 2:17 PM, Blogger JACK said...

因為有好多係直接由VISA過數增值個人八達通,所以D人會去報失,萬一比人捉到,咁就有可能比人拉架啦.....

 
At 12:07 AM, Anonymous Anonymous said...

良心何存?

 
At 9:31 AM, Blogger ivan said...

jack
WOW...我諗唔見左八逹通..就會好cut左visa過數..唔會重諗住拉人卦一.一"

aa
良心!!...咩黎架...haha..無左好多年喎^^

 
At 4:37 PM, Blogger Ki. Yee said...

我會~~~~ 支持肥仔學生哥架!!(^X^)

 
At 11:41 PM, Blogger ivan said...

aa
呀...妳呢個題目果課書...又真係無印象!!
haha..我當年真係無讀過書..發僅夢^^
我最記得都只係醉翁亭記...盡哂....

 
At 9:17 AM, Blogger JACK said...

我最記得個句係(君子嘆蕩蕩,小人長戚戚)

 
At 7:44 PM, Blogger ivan said...

講起又有d印象喎..haha

 

Post a Comment

<< Home