Wednesday, September 28, 2005

聚賢居 - 樓盤廣告

近排成日見到係街到有呢個樓盤廣告...

一係係中午時見佢係維多利亞海港上空,
用直升機拉著有三層樓咁大的布,
係上空盤旋一圈,上面當然寫著聚賢居雞拿咁大隻字啦^^!

一係就三部鮮色既跑車,坐著靚女model,
擺哂post...好似木頭咁沃都唔沃^^...又真係幾靚既...
不過當日好曬...佢地曬死...haha

爭在我未係電視見到佢廣告...亦都可能我少睇唔覺..haha^^

5 Comments:

At 5:53 PM, Blogger ivan said...

YOHO個邊個廣告咪重誇...
係買元朗地方既樓...
個廣告同宣傳手法...
我重以為係外國添...
係電視廣告到...
我連一弗地方都見唔到...
一.一"..廣告喎...
有幾多係真呢...haha

 
At 7:02 PM, Anonymous Anonymous said...

香港d樓盤廣告真係好掂,唔知仲以為係邊個世外桃源添。

 
At 10:46 PM, Anonymous Anonymous said...

我都成日係公司window到見到佢飛來飛去
gigi

 
At 11:15 PM, Anonymous Anonymous said...

今日飛來飛去既轉左港聯航空喇

 
At 11:26 AM, Blogger ivan said...

haha...將d錢拋落海無乜分別..^^

 

Post a Comment

<< Home