Monday, October 10, 2005

又到重陽^^

重陽一到又要開始拜山活動...
晨咁早8點幾就要起身整野出發...
即係有假期等於無假期...一.一"
因為拜山既山頭係元朗錦鏽花園附近...
所以都要20分鐘車程...
要攞好多祭品上山...同打理山頭雜草...hehe...劇烈活動...
好多少見既親戚都會係呢個時間見...可以講話"拜山見"^^
首先係拜我太公先....跟著果個星期日重要番大陸拜我呀爺...
我呀爺都唔知係咪玩我地...明明係香港死...但又要安葬係大陸...
又無親戚係大陸...香港又係無自己地葬一.一"方便下d後人麻...
講完今晚唔會搵我卦..haha

8 Comments:

At 4:23 PM, Blogger JACK said...

可能果個係風水地呢.....

 
At 4:43 PM, Blogger Ki. Yee said...

大孫, 你亞爺就係想你地全家每年都可以去下秋季大旅行麻! ^^ 羨慕死!! 呵呵

 
At 6:00 PM, Blogger ivan said...

jack
大鵬灣我都唔知好唔好風水喎^^

K-K
haha...咁遠...好攰架...^^

 
At 3:31 PM, Blogger ivan said...

去完..真係好攰....今日又好鬼曬一.一"
精神同肉體都好攰.....訓番一陣...义番電先!

 
At 10:58 AM, Anonymous Anonymous said...

嗯∼老人家又點會諗住玩D後人丫∼係老人家一份情意結∼可能佢成長同最開心既日子就係響鄉下∼所以走左都想返去果到∼
或者有一日我移左民∼死左都會要求葬返香港∼呵∼

 
At 10:29 PM, Anonymous Anonymous said...

如果有日我死左,d器官捐晒出去,剩番無用既燒左佢,唔洗後人拜,佢地記我在心中就夠架喇!

 
At 12:04 PM, Anonymous Anonymous said...

我諗起有某BLOG,當年有男生借拜山為名,約會為實一事,還拜會了其雙親
HAHAHA

 
At 9:35 AM, Blogger ivan said...

red
但係我呀爺個代已經係香港出世...
無親戚係大陸喎...

爆格
我都有諗過死前將所有器官捐哂..
剩番個d燒成灰..散落海到算lu...
haha..驚比人話污染個海..死左都比人告
咁樣咪唔駛拜囉...
反正死左都唔知有無..頭胎呀..靈魂呀呢回事!...要死過先知..haha

anonymous
真有此事...佢下面黎架..平時見唔到^^

 

Post a Comment

<< Home