Thursday, November 10, 2005

廠慶^^

岩岩上左兩日大陸..唔知走個晚原來係慶祝廠慶^^,
中午design dept.開圓卓會議...第一次齊人...氣氛沉寂...
開左成2個鐘...到最後都總算圓滿收場....
可能boss只有對我地會較為收起火...
因為佢接聽電話親既都火氣十足...殺死人一.一"
一心諗著5點幾走...點知都飲到10點一.一",

haha...我諗幾位高層平時真係好大壓力....成晚high哂,
唱埋難聽既歌不在話下...唔岩音...重跳埋d抽筋舞...haha...好放....^^
又喊、又笑、又抱...重應錯人....
boss老婆重見到我...就向住我講design個邊應該唱番隻歌助慶...一.一"
我講好..好...好.....好彩d大陸人爭咪表演...
逃過一劫...^^
終於10點要走...唯有幾位同事搭的去"黃崗"過關走...
其中有個女同事重飲到嘔...嘔左幾次停左幾次車...
佢跟住都頂唔順要中途落車搵間酒店住...第二日先自己走...真辛苦!!
番到去攪好哂都要成1點幾先訓....所以而家勁眼訓....一.一"....

6 Comments:

At 11:08 AM, Blogger Ki. Yee said...

哈哈~ 你又真係幾LUCK 喎! 今次上大陸, 有飯食又有咁多餘慶節目, 最難得就係可以見到高層HIGH 樣。哈哈^^

你個女同事都勁喎! 自己開間酒店自己瞓.. 作為男同事的你, 你唔陪人家嗎? 大陸好危險麻。 轉係我, 明知自己唔飲得, 就唔好免強自己啦! 真係飲醉, 死都要搵人陪我。 但呢D事點都唔會發生我身上。

 
At 2:52 PM, Blogger ivan said...

haha..呢d餘慶我又麻麻喎...
都係早d走好....

個女同事係"足星妹"...好飲得架...
可能幾隻酒加埋一齊..先會咁...
有古綿純、xo、香賓、葡萄酒....
佢習慣左周圍去..周圍住..有咩好驚...
我地都搵間好少少既酒店...
送埋上房...算係咁啦....
佢完全清醒喎...係身體頂唔順咋喎..haha

 
At 4:10 PM, Anonymous Anonymous said...

咭∼
係咪個女同事借D倚搵個籍口想你留低陪佢∼可惜你又吾中計呀∼?咭咭

 
At 6:02 PM, Blogger ivan said...

RED
佢嘔到周圍都有就真....
佢唔係個d人黎喎...haha....
成個女俠咁...^^

 
At 11:43 AM, Blogger JACK said...

下咩叫女俠???

你Boss又會放成咁......一定好好笑

 
At 12:17 PM, Blogger ivan said...

jack
女俠咪..豪氣..爽快...義字行頭囉...haha
係呀..周圍跳周圍捉人飲..所以係好好笑架...不過我投入唔到好似佢咁樣...所以係度睇戲囉^^

 

Post a Comment

<< Home