Sunday, November 06, 2005

對上份工...舊同事聚會^^

見星期五夜校個堂係工場堂無咩做...
就即興叫左舊同事食飯...咁當然都係要去番沙田食..就佢地!
叫到公司有幾多個係到...咪盡叫囉...
反正我同個個感情都差唔多^^...
最後就只黎到5個...其他就係大陸..有d就一早約左人...唔僅要...照食^^

講下我既近況比佢地聽下....聽下舊公司發生有趣既事呀......
坐僅我個位個做個成點呀...聽講比人針對,丙到七彩..不過經理自己請,有經理撐腰..
死唔去既...不過唔知撐得幾耐...hehe.....
得知新年佢地又有旅行去...boss重揀僅...搜集僅資料..好大機會又會去日本^^
唔駛錢又何落而不維呢...我玩左兩年都底左...不過估唔到佢地今年重有攪...
重聽到有sales同事已經變左好多...接多左單就好睇唔起人...終於露出狐狸尾巴...恐怖^^
haha....大家都係成日話想走想走....但都重見到....haha.....整晚大家都食得好開心...

3 Comments:

At 3:03 PM, Blogger JACK said...

幾時又到同我地食先??

 
At 12:16 AM, Blogger ivan said...

jack
要有邊個先....要問下夾下先得喎...
因為我都係有時間即興咋^^

mcc
d無謂留言係可以del..但唔知有無防就真
係呀走左係講得放d...^^無顧忌....

 
At 9:43 PM, Blogger JACK said...

係有得防家,唔知在D Edit嘅地方.....有得校

 

Post a Comment

<< Home