Saturday, November 12, 2005

韓國電影"翩翩喜歡你"

"文根英"一向比我覺得佢,個子細粒、樣貎帶點慘慘地...
好似妹仔樣....比人一種好受保護既感覺!

加上演出呢套係愛情片(帶點笑料)...簡直如虎添翼!^^

呢套戲我最欣賞..係佢既舞蹈..為左套戲咁辛苦去練習都係值得...
跳得真係好好睇...好流暢...被佢吸引住...

佢被人趕走時...果個慘樣...令我都有點淚光^^

雖然最後有一個鏡頭要領空飛身360,
呢個就假左d...好彩只係影頭影腳..無拍全身..唔係果個鏡頭都拍得幾樣衰^^

之前我無睇過佢演出既戲...呢套值得推介^^
只係睇佢跳舞都抵啦....

4 Comments:

At 12:07 AM, Blogger Ki. Yee said...

哦! 有點淚光啦~
哈哈, 你係熱血中年了! 唔冷血...呵呵!

文根英, 她的樣子很純品.. 唔似現在韓國妹清一式的改容面貌。我第一次睇佢是『向左愛、向右愛』,她是飾演男主角妹妹(我反而覺得佢做得好過兩位女主角) ..之後《吾妻16歲》d人都講套戲好搞笑。

但見書介紹呢一套個男主角個樣就唔多吸引囉!

 
At 2:04 AM, Blogger JACK said...

確實興趣不大,但聽你講完,VCD都走不了啦哈

 
At 12:11 AM, Blogger ivan said...

其實偶然喊下...
都係一種發洩...對情緒舒緩都有幫肋^^

 
At 3:41 PM, Blogger Ki. Yee said...

男仔都會久唔久會喊咩?

其實我要久唔久都要喊下。我唔知女仔是這樣,定是我本身問題? 唔理咩理由都要喊下,令自己聽d好慘的歌,大喊一場... 心理上會舒服d。

始終, 舒發一下令自己無咁大壓力。 好過自己谷住谷住。 但最近太忙了無時間!

 

Post a Comment

<< Home