Tuesday, November 15, 2005

公司今日"清倉"

一向大陸有寄板存放在香港公司,
由於舊貨太多...終於要清倉!
初初收到風...以為只是清掃下...
點知今日得知....
原來可以員工各人自取合心水的嬰兒用品!
呢個消息我知得太遲了....我係最後一個知....一.一"

因為我走左入會議室畫野...個度靜d...舒服d...

我一出到公司乜人都無...只見一個人接電話....
已經覺得奇怪...一.一"....人性盡現....
驚死有人分多份咁...幾無人情味...
只有攞左個d...就先同我講個邊有得攞.....
一.一"...咁多謝你通知呀!!....激死....

最後已經所餘無幾...但都比我攞到4件....
一張摺床...
一張搖控震動的矮搖椅...
一部輕便裝嬰兒車...
一部多配件的嬰兒車(保暖用品)...
總算有d收獲^^

重立刻放工就把搖椅和摺床送去我好多年既死黨屋企...
佢又住係沙田...岩岩好返夜校途經....hehe...
因為佢BB都係1歲...送左去先發覺可能張搖椅未必岩佢用...haha...
原來無見幾個月...不經不覺佢都大過左咁多....^^

而嬰兒車我功課上有用...一向都想問公司攞...
點知問都慳番.....haha....

2 Comments:

At 11:00 AM, Blogger JACK said...

看來我地大家埋頭做功課喎

 
At 9:37 AM, Blogger ivan said...

而家好似變左香港人必須要咁做^^..
一味話增值...其實都唔知值唔值...haha

 

Post a Comment

<< Home