Sunday, November 20, 2005

身心疲累一.一"

連續有返大陸兩個星期...
開始覺得身心疲累...
1、4、5返學...
2、3返大陸...
6、日做功課...
wow...原來密麻麻既時間表....
真係好令人發癲....
日日無精打彩咁...返工返學

好想放低哂所有既野...去旅行....一走了之....
haha...唔駛致意....^^

就連生日都唔好過...英文present...煩..煩死人...一.一"
重比miss鬧死...重乜拿住張貓紙一味讀...無眼神既交流....只得2分鐘咁少....
因為佢攞我之前英文故事相比....我背得到當然會背啦...
今次時間唔充足麻...讀得順都已經還得神落啦...haha...
miss已經唔記得左當初對我地既無要求...到而家連貓紙都唔得一.一"

而家就好似一個活死人一樣...
見到未做完既功課...迫自己繼續"做"
見到公司未做完既野....迫自己繼續"做"
一切都停不了...!

人既適應能力係好強既...希望我可以好快適應到啦..
而唔係癲左....haha!

5 Comments:

At 11:16 AM, Anonymous Anonymous said...

我巳經癲左@@

 
At 1:25 PM, Blogger Ki. Yee said...

我都唔係好得你好多呀!

年尾了, 公司又多好多野做.. 又要寫fax俾大陸人畫圖,又要安排人畫,又要理班死仔d感受(叫佢地唔好成日傾企要畫圖, 但又唔可以太惡,又要笑住講..)一月又要考iso, 文件未整理過...

雖然功課英文欠一份, 但對我黎講都係驚..
所以英文功課而令高sir 份野功課停止左無做。

年尾做伴娘.. 我感覺自己是一個唔稱職伴娘, 我一次都無幫過新娘子去試衫,買野等..
而自己只是訂了晚裝裙, 其他野我都未做過。


但... 算算下.. 我地返學日子仲有半年左右就完結.. >.<

 
At 10:32 PM, Blogger JACK said...

好快就會完家啦.....

 
At 11:04 PM, Blogger ivan said...

haha..我都好想一舜間就過...
thanks all the fds!!
唔知係工作完先...定我玩完先...^^.(講笑)

 
At 11:09 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩, 您好掂呀~
忙到咁!!

 

Post a Comment

<< Home