Saturday, November 26, 2005

記憶大師 -- 葉瑞財博士

尋晚去左聽呢個講座,
對於我呢d無記性既人,
當然好有興趣去聽啦,
況且又免費唔駛錢...haha...

佢個大名係幾個月前就已經認識!
因為佢能夠用5個幾月既時間,
去記一本千幾頁既牛津字典一.一"
好奇既我,就僅係唔會放過呢個機會啦!!

佢既香港學生先表演,都已經令我驚嘆^o^"
即刻記"啤版"...記數目字...wow...犀利!
當然唔係識特異功能...係記憶既一種方法啦!!

最好笑當葉瑞財自己表演時,
叫埋佢既學生一齊同時表演記"數字"
聽眾就即場寫左百幾個數目字...
今次記既方法係聽主持講一次去記!
大師當然叫個徒弟去試講...
但徒弟一路講..講到唔識時係由大師去提...haha...
大師都係無睇過架...haha...

最後佢就教左個小小既方法給聽眾,
係最短既時間去記20樣物件,
大家一齊玩!...講一次方法之後...
大家都可以講得出20樣物件(包括我..haha),

如果佢有班開,時間許可,我都會去學,
學費我諗都唔平一.一"
但終身受用就乜都值得啦...hehe!

2 Comments:

At 12:49 AM, Blogger Ki. Yee said...

我好想知點教你記20樣野喎!

星期一講我知道!! (^v^)

 
At 12:43 PM, Blogger JACK said...

咁勁

 

Post a Comment

<< Home