Friday, January 20, 2006

無神神...急call

5點幾收到boss聖旨...
星期六上去大陸見客開會!
shut~~...心諗...駛唔駛我呀~
成班designer係上面啦~
上到去幫唔到手之餘..重要坐係度悶~
搞到我和同事不知點算~
同事今晚即刻上去~
我就話要番學...又無回鄉證係身...明天早班車~
咁夜...係上面過夜咁凍...幾帶都推~
星期六麻~...一開完即刻標番落黎先得~呵呵~

7 Comments:

At 9:32 AM, Blogger Ki. Yee said...

小心凍親喎!

 
At 10:23 AM, Blogger JACK said...

同你一樣...6點鐘有緊急野要做.....明天出報紙....趕趕趕

 
At 8:18 PM, Anonymous Anonymous said...

咁開會有咩成果呀??

 
At 9:10 PM, Blogger ivan said...

mcc, 姬絲
有心~我咁怕凍~著左羽絨lu~

jack
遇到d咁既事...真係無計~

crystal
同我遇計既係一樣~無野做過~
用兩個字可以形容boss心態 [哂馬]~

 
At 10:18 PM, Anonymous Anonymous said...

算啦~你都估到你係鄧腳呀姐~

 
At 10:21 PM, Blogger JACK said...

我趕完........不過唔太滿意.......

咁似D黑社會.......

 
At 11:44 PM, Anonymous Anonymous said...

晒馬呢家野,ꅁ我公司都興
果一場政治風波步入白熱化雞段
鬼叫做唔到最大咩,如果你坐果個位,ꅁ你咪又係會甘做,算把喇!

 

Post a Comment

<< Home