Saturday, January 07, 2006

呢個project順利攞credit^^

沙田勁大風..勁凍~好彩著羽絨..呵呵~
尋晚搬哂project番學校...
經過呀sir一輪審視和計分...
由於呀sir驚我地做唔齊或者唔pass!
所以會即時講出要補交乜野和分數...

燈櫈!!(配樂^^)...都可以孟車邊攞到個credit...哈哈
呀sir對住我都無話可說勒...!
補又係credit...唔補又係credit...咁唔好哂時間啦..haha
安樂哂!!

最後補交限期係星期一...其他同學請繼續努力衝刺...
兩日咋..希望大家最後都攞credit啦...加油!..加油!


PS一個消息係呀sir會教埋下半年....
收到另一個唔好既消息係...跟著要做兩個細project...
要兩個月內做哂...好緊迫...死僅...haha

5 Comments:

At 10:26 AM, Anonymous Anonymous said...

可喜可賀!! hehee

 
At 11:00 AM, Blogger Ki. Yee said...

你穿羽絨..都唔怕啦!! 點都唔俾我企你後面避風!! 衰人!!

唉.. 我要補功課! 嗚~嗚..>︿<

其實我唔想KO SIR 教番架, 因為都教D野都有重覆, 反而想給收下其他SIR 的不同事..唉! 算啦~ 希望下半年.. 平安渡過! 唔好加TEST!

 
At 5:58 PM, Anonymous Anonymous said...

恭喜晒喎!!

著羽絨添呀!!果然醒目呀!!

 
At 1:14 AM, Anonymous Anonymous said...

恭喜晒
要請食飯慶祝一下ha

 
At 10:30 PM, Anonymous Anonymous said...

我66分 credit.....haha

 

Post a Comment

<< Home