Thursday, January 19, 2006

星期日~突然遇上!

星期日和朋友閒逛時...
在路上給我再遇見一位....
曾有好感的一位小學同學~
突然想起很多以往與她所發生既事^^
由於我每次見過一次新相識的朋友...
每個人既容貌都總會刻劃在我既腦海~
姓名可能唔記得...但容貌就一定唔會忘掉~
何況重係以前有好感的~
我相信經過時都只有我記得她~
我不夠膽上前去相應~
而且大家都有朋友在身邊.....

因為呢位同學仔是在小五先轉校過來...
她的表兄弟姊妹亦同時一齊讀....
她與表哥都是我的同班同學~
她表哥在校最熟的同學仔亦是我~
表哥既成績係最好既..又可能對他來說太淺..
所以那年已經取得第一名!
呵呵~我受監督之下...死讀爛讀先得第三...haha~

在同班我很少和她說話!(我亦不多話的人~呵呵)
畢業後和他聯絡都只是一年數次~
因為他已搬了九龍就讀中學~
慢慢大家都已經遺忘!

到了中二那年暑假...去了一間補習社補習~
點知再次碰見她在那兒~
但我仍然沒有什麼喜悅既神態給她看見~
只是說了數句..電話亦無問...就過了整個補習時間~
當時既我實在太細膽~

除了這位同學仔既事....
回想起...
原來我每個時期都會有一些有好感既人...
這不知是否暗戀?...是博愛?...定係念新忘舊~
可能每一樣都有一些~hehe~
有時都不分男女~都會有好感~呵呵~

有時在想...可唔可以約會一班...以前很要好的朋友...一同唱談一番呢?

6 Comments:

At 12:38 PM, Blogger Ki. Yee said...

有時都不分男女~都會有好感<~你是雙性戀架? 好驚喎!!

所以到那一刻要好好去珍惜.. 雖然你地講EASON 首歌"夕陽無限好" 老土, 但我感覺反而好好, 因為佢是叫你們好好去珍惜身邊的事同人.. 雖然呢一個道理係人都知道, 但無人會去做。

所以有什麼事好好去珍惜時間!

 
At 1:10 PM, Anonymous Anonymous said...

你都講出係好感,又點會係博愛?
唔好將好感同愛搞亂
不過呢樣野好個人,
只要唔傷害到人既,
就算係念新忘舊,
都無問題架!

不過小學同學你而家仲認到,好野呀!

"夕陽無限好"歌詞係唔錯既~
eason d歌點會老土呀~

 
At 7:28 PM, Anonymous Anonymous said...

交個朋友又不一定要發展成情侶,對人有好感﹐不妨大膽點上前相認,或者人地都對你有好感呢﹗呵呵﹗

 
At 12:43 AM, Anonymous Anonymous said...

唔好混水摸魚
2為可以老點大家haha

 
At 9:13 AM, Blogger JACK said...

~~~生活淡淡似是湖水,全因為你凡起了連依~~~~

 
At 9:45 AM, Blogger ivan said...

姬絲
haha..但我接受唔到同男人有性喎..
咁算算雙性戀~...驚!..隻性戀唔係人呀..
妳歧視雙性戀一.一"
"夕陽無限好"..呢首我麻麻~

crystal
一個人當然無問題啦~

爆格
我有喎..所以個個都係朋友囉~

aa
係呀~好難先交到功課~
我試過好幾次同人相應~
不過係其他人已經唔應得我~呵呵~
有一次我踏巴士..佢企我前面..
我已經應得佢..我咪叫佢..
但佢好驚..可能以前好肥d人唔認得我~
我一路講d佢識既人名..
佢就開始覺得我係同佢識既...呵呵
但我還未講我個名...
咁我咪玩落去囉...
我問佢咁妳識唔識黃乜乜呀..
佢答..我識...呵呵~
我咪話個個咪係我囉一.一"..搞錯!!!

ty
唔明...妳講僅乜???

jack
係呀..係好短時間就經過左lu...^^

 

Post a Comment

<< Home