Saturday, January 14, 2006

年廿八....前前前傳之大掃除~

今日放完工...搭車番屋企~
跟著諗起不如去食蛇lu...諗起都流口水~..hehe
就去左元朗一間都開到好夜...都好出名既蛇舖(恆香隔離)...
佢重有個餐比我揀...個餐有蛇匙...龜湯...海南雞飯~
一次過滿足我三個要求~...太好食勒~
佢重有d煲仔飯...不過要下先試到lu~

食飽飽就諗起不如去剪頭髮lu...
順個便就入左隔離附近剪~
嘩....好多人呀...未到新年都咁多人...
唔知係咪驚加價...
唔理都入去剪~等左一陣輪到我剪~
講完點剪...就佢有佢剪..我有我恰下...好快搞掂...
平平地又搞掂~..平過食餐蛇~...呵呵~

番到屋企..終於輪到今日正題大掃除~
注要都係清下我個垃圾房...同我細佬間房~...
因為佢間房都比我搞到七角咁亂~
一清之下...三大袋..裡面重有d係兩三年前既功課~
都幾過份下~...重有一堆封塵既書~...
執完都唔知可以維持幾耐就打回原形..呵呵~

總之有口褔...有出過力啦~

6 Comments:

At 9:45 PM, Anonymous Anonymous said...

蛇果度係唔係得?
得既我都想去試下
不過要比份地圖我至得~

 
At 11:04 PM, Blogger ivan said...

恆香隔離好易搵~

 
At 12:58 AM, Anonymous Anonymous said...

邊度恆香????
有地圖我都未必識去,何況只係講"恆香隔離"

 
At 8:37 PM, Blogger ivan said...

要唔要口upup..跟著拋長條紙呢..haha^^

 
At 9:43 PM, Anonymous Anonymous said...

唔好口up up,行動最實際,一於約人地,帶埋人地去,請埋就梗加好嘞﹗

 
At 5:38 PM, Anonymous Anonymous said...

已經係去年既h同d事件都仲記得~aa好野呀!!

 

Post a Comment

<< Home