Monday, January 23, 2006

回想起年宵灘位往事~

由於聽到一個電台節目係講年宵灘位...
所以令我回想起初出道時...
公司為出一本免費雜誌做勢...
而擺左一次年宵灘位~
以我所知亦係公司最多sales既一次~
但我地班切雞元為左準備一切~
就做到最pk...通頂同勁ot真係小不了~呵呵~
不過同事間既感情就最好~互相幫助~
搞灘位遊戲~舖位佈置~團結一心~好好玩~
目的最主要係要其他人認識有呢本雜誌~
setup好哂後~之後新年既事就交比前線既一班sales~
雖然我唔需要去幫手...但到左新年個日都走去玩...兼幫手~
整個新年過程都圓滿結束~

個本免費雜誌雖然無好收場~
因為有幾個sales夾埋穿櫃筒底~
結果令公司進入黑暗時代~
由零開始~
切雞元命運都係一樣~
我同另一位比較新~
所以boss私底下見我兩人...
佢都唔好意思但無辦法....
就好快離開這公司~

令我懷念起一起過既日子~

7 Comments:

At 2:16 PM, Blogger JACK said...

咩雜誌咁勁呀....??

 
At 2:33 PM, Blogger ivan said...

唔係d咩勁雜誌...
只係果陣時無咁輕免費雜誌~
內容係d消閒+tdc廣告+一d小小禮物呀~咁囉

最好笑成篇星座叫我作~
我咪作囉...重有人話好準喎..~
唔通起個盤咩..haha~
我寫個d..邊個都岩用架啦..呵呵~

重有一篇係要出街做..
好似做記者咁..
約對男女係餐廳做訪問咁..好好笑~

 
At 2:39 PM, Blogger Ki. Yee said...

下... 星座你作?!?!?!?!?!?!?!

唔係麻, 我以後都唔信雜誌星座運程了。

 
At 3:03 PM, Blogger ivan said...

一向都唔可信架啦~
全香港咁多人都係同一個星座~
邊有可能準架~
唔係而家先知呀~
妳貢講...好令人覺得妳好無知喎~呵呵~

 
At 3:06 PM, Blogger Ki. Yee said...

咁串!!

 
At 5:40 PM, Anonymous Anonymous said...

咁我又唔會信星座運情
不過估唔到
原來你都有份作......

oh~以後連睇都唔睇添呀!!!

 
At 9:29 PM, Anonymous Anonymous said...

haha
相信就真係老作星座
阿爸係男人,ꅁ多數岩﹠好準呀hahaa

 

Post a Comment

<< Home