Tuesday, January 31, 2006

31-1-2006 晴 初二...值得紀念的事件--自摸~

真係不感相信...我原來都會識贏錢~
兩日都係咁贏~...好似食左ng一樣~
從前既我係一個黑仔王~
出世至今..無邊個親戚唔知我年年派錢~
表哥姊弟妹都好放心同我打麻雀~

但今日所發生既事~
完全不感想像係我身上發生!!
打麻雀...兩圈牌...
居然7次自摸...無聽錯...係7次自摸~
重要有2次係3番...5次係六番...!
如果唔係夠鐘起身食飯...
簡直佢地有多多錢都會清袋~

因為呢件事亦可能係唯一一次~
無橫財命既我...所以一定要記低佢...
暫時一生以來..第一個記錄~

6 Comments:

At 4:18 AM, Anonymous Anonymous said...

今日年初二,水魚王都係一贏三,同你咁似既?呵呵﹗

 
At 12:22 PM, Anonymous Anonymous said...

aa呢個主意唔錯~

ii咁你贏左幾多呀??

 
At 1:30 PM, Blogger JACK said...

今個新年我都有D斬獲,D21點同射龍門都好生性...哈

有時我都會比佢地叫我做"歡樂賭王"因為派錢多過贏錢...哈

 
At 3:02 PM, Blogger Ki. Yee said...

今次狗年你有橫財格.. 入晒格$$

係我就立即去買$5 六合彩, 一注可能中架!!

$$橫財橫財橫財$$

 
At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said...

贏得咁開心~應該要攞d出黎分~
祝你長贏長有~~~哈

 
At 11:28 PM, Blogger ivan said...

爆格
係呀~今年好勁咁喎~

aa
有咁既事~..咁樣做好似妳地高興d喎~呵呵~

crystal
煽風點火~haha...
贏幾多唔重要啦~呵呵~

jack
乜我地個個都係水魚王黎咩~
我以為係我咁慘添~hehe

姬絲
真係入哂格~無得睇喎~不過今年沖太歲喎~
買開過十期又唔生性~
聽日等我親手填番條先~
可能橫財運岩岩到呀~呵呵~

madge
haha..妳講到我表代妳地去賭咁喎~..要分添~
多謝多謝~咁錯盪呀~hehe~

 

Post a Comment

<< Home