Sunday, November 19, 2006

二人免費去..好揚公園~

等都等到免費個日先去..唔駛入場費..
入到去..踏足第一步既長扶手電梯..
佢就即刻停止左..一.一"..
都唔知叫黑仔定好彩..
如果係叫好彩..就好彩在唔係好似上到一半既小學生咁..
搭到一半..跟著要行埋上去..條梯好長..~
我地就係下面等左5~10分鐘先搭上去..好過行~

主要目的係去睇下打哂燈變哂色既水母&安安、佳佳~
坐下纜車..睇下風景~
裡面間餐廳食既咖喱羊腩飯..羊腩好騷..好好味~

17 Comments:

At 6:11 PM, Anonymous Anonymous said...

你地都幾風騷喎﹗哈哈...

 
At 8:01 PM, Anonymous Anonymous said...

呀唷..果然好揚啊∼∼∼

ha

 
At 9:49 PM, Blogger JACK said...

......點解近排咁多他人去ocean park 嘅?

 
At 10:56 PM, Anonymous Anonymous said...

好甜唷~~~
派紅炸旦ㄚ~
笨~
等你呀!

 
At 9:31 AM, Anonymous Anonymous said...

對..下年就生日去好揚公園結婚!! 我要同威威影相!!

 
At 11:27 AM, Blogger leonard7007 said...

sweeeeeeeeeeeeeeet!

 
At 12:24 PM, Blogger ivan said...

爆格~
麻麻地啦..

tammy~
隔離咁樣寫..我咪咁樣寫囉..haha~

JACK~
去下jack..

飯飯之交aa~
個日真係好曬!
黑超都整到..勁~

m~
你地唔好亂炸..我好窮..~

姬絲~
妳想見威威多d..唔好拉埋我落水~

leonard7007~
happpppppppppy!

 
At 3:53 PM, Anonymous Anonymous said...

我都有係生活易識d新娘子真係係好揚公園攪結婚呀,你plan定出年差唔多架拿..哈。

 
At 4:43 PM, Blogger ivan said...

ling~
妳去攪完話比大家聽有幾好先呀..haha

 
At 3:54 PM, Blogger JACK said...

點解Del左個post嘅???haha

 
At 8:56 PM, Blogger ivan said...

jack~
你眼花睇錯左~

 
At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said...

唔係/// 真係唔見左個POST!! 傑作黎喎!!

 
At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said...

我都見過...

 
At 12:51 AM, Blogger ivan said...

姬絲 & garfield~
睇到既野未必係真實~

 
At 1:23 AM, Anonymous Anonymous said...

唔好唔認啦!我都有見過!!!! 係幾個用黏土做既公仔, 同一個愛心蛋糕.....

路人甲

 
At 7:54 PM, Blogger ivan said...

路人甲~
過路都咁多事^^

 
At 9:19 PM, Blogger Unknown said...

ocean park 確較disney吸引,睇到呢度,原來仲有好多post都未睇, hehe~

 

Post a Comment

<< Home