Wednesday, November 08, 2006

本來做足準備..



為著見一份有關gift既公司..諗左一個idea!

係一個正常情況下..佢係一個掛蠅既銀器裝飾~
當佢突然收到兩三張客人咭片時..
佢就係一個"臨時咭片收集器"
Temporary Namecard Holder
上下開口位置需要有一個彈性拉開夾實咭片~
(只係附加飾物一個新既用途,而不是一個真正咭片盒)
當然飾物既形狀同物料可以有很多變化~

雖然我係適當既時候比佢一個驚喜~
Boss都覺得幾有趣既idea~
係無要求情況下應該加我分~^^
可惜在尾段交談..
面對住Boss & Manager..
見左成個鐘有好多時間都無言以對~
完全暴露我不善交談、被動既個性~
令佢地覺得我同其他人相處會有問題..
扣..扣..扣番哂分~..
又衰左一.一"

25 Comments:

At 9:45 PM, Blogger JACK said...

做design係講idea姐...又唔係請 sales...唔一定要好好口材....最緊要有喬......我見好多得把口,...side氣

 
At 10:38 PM, Blogger leonard7007 said...

in多幾次,面皮厚左就得喇!加油!

 
At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said...

我都好同意樓上jack所講, idea先最緊要

 
At 12:09 AM, Anonymous Anonymous said...

Designer如果需要sell埋自己個idea,表達能力也是重要一環,不是嗎?
要學把口唔收得來仲要有point,跟我地多d啦﹗呵...

 
At 1:43 AM, Anonymous Anonymous said...

冇錯!係面皮厚既問題!
面皮厚=自信
有自信就可以"大"人
努力!
但你將會係搵工既戰場上有對手....就係我!
哈哈哈哈哈哈

 
At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said...

加油!支持你!

 
At 9:44 AM, Anonymous Anonymous said...

攪乜鬼...見工要面皮夠厚先至掂 !!! >^<

 
At 2:05 PM, Anonymous Anonymous said...

搵d多咀嘅朋友練習下應該有d幫助, 努力啦!

 
At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said...

大膽D... 當個BOSS幻想係我囉! 一定得!!

 
At 6:35 PM, Anonymous Anonymous said...

幻想係你...
我驚佢爆粗><

 
At 7:27 PM, Anonymous Anonymous said...

上瑜伽進階班既同時上多個口才訓練班...我見過我同事做野同做appraisal真係兩個樣咁.連坐姿都唔同. =.=! 又或者你每次寫完blog之後都將內容讀番幾次咪得囉~~哈~

 
At 11:20 PM, Anonymous Anonymous said...

其實口才一的都唔重要.
真的唔重要...

 
At 12:46 AM, Anonymous Anonymous said...

我同意belga講法!
idea故然重要,ꅁ旦如果口才好會事半功倍。

即使係千里馬都要有一個伯樂!
實力故然重要,叫得你面試都知履歷喇,即係基本合格!
interview係想見下真人臨場表現,
要人係短短時間決定請唔請你
你就要sell自己強項,即係晒冷(but要含蓄地自大,有難道嫁對人黎講haha)

曾經有個blog講面試要決,幾正嫁我記得!記得就話你聽!

 
At 12:49 AM, Anonymous Anonymous said...

有d人返工淨係吹水,ꅁ唔駛做嫁,點解呀?咪就係口才好,吹水頭頭是道。實幹型0既,咪做囉..得個做字囉。

 
At 10:09 AM, Blogger ivan said...

多謝各位意見~我會努力..加油..~

 
At 4:18 PM, Anonymous Anonymous said...

實幹型0既,咪做囉..得個做字.....。
原來呢D叫"實幹型"....吾係叫"牛"
甘我可以話比人聽,我係"實幹型"....

 
At 12:40 PM, Blogger ivan said...

米-之年~
唔係喎..你個隻係叫"牛"喎

 
At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said...

做design要有腦, 淨係識吹水冇用~ 佢地咁膚淺,做唔做都罷~ 繼續努力!!

^-^ GG

 
At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said...

佢地會否主觀呢,講真請的不是SALES,而是DESIGNER....???

 
At 5:10 PM, Anonymous Anonymous said...

得把口嘅...總有一日會露底...
有腦嘅...總有一日會吐氣揚眉^^

 
At 3:09 PM, Anonymous Anonymous said...

失敗乃成功之母! 不要氣餒!
繼續努力創作啊! 支持你!

 
At 3:19 PM, Blogger ivan said...

Thx各位~
都要配合埋說話就事半公倍~係要練下既~

 
At 12:17 AM, Anonymous Anonymous said...

我個隻係叫"英俊實幹型"....

 
At 1:03 PM, Blogger ivan said...

米-之年~
你不服當年勒..

 
At 9:26 PM, Blogger Unknown said...

我唔係designer,都唔太知係咩form,不過,加油呀!!
睇到呢度先啦~byebye!

 

Post a Comment

<< Home