Tuesday, November 07, 2006

瑜伽進階班(一) -- 多口導師篇

星期日又新一堂開始!
一個叫梁家輝既導師~
勁多口仔~
一開波就問大家邊度..邊度轉過黎~
佢問我時..我就答係大埔個邊..
問邊個導師..我就答個英文女導師名比佢..
佢答..英文名我唔知喎..中文名係咪叫咩咩咩呀~
我答..中文名我都唔知喎..剩係知英文名喎..鬥寸囉~^^
本來佢比以前個導師講多d野我地知..都好似幾好咁~
做某d動作都會知多少少有咩好處~同埋個動作名~
佢最衰就唔係同大家一齊做..
只係口upup教點做..一.一"
又唔示範下比我地睇..d人要求..佢仲寸寸地話...
我係黎教..而唔係做比大家睇~
有d人做唔到佢就叫乜色衫、乜色褲果位..隻腳唔係咁樣..
做果個人幾唔好意思..
佢係學員做緊動作時..
重細細聲同其他學員傾瑣碎事..
重要同大家吹水講埋d工聯會有幾多人..幾大勢力..
我面向第二邊採佢都傻..檔時運高睇佢唔度..^^

今次可能第一堂..所以動作既變化都係咁上下..
不過動作好處就知多左..同埋有d動作邊度用力都知清楚左~
佢廢話少d~少番d認屎認屁就會好d!^^

6 Comments:

At 9:27 AM, Anonymous Anonymous said...

我以前都係跟工聯學架,有個呀sir幾好的,又會示範又會幫我地改返m既姿勢。有次幾好呀,上堂時佢會問有咩問題可以問佢,咁我就即問有咩動作可以做完之後條腰會舒服d,咁佢就叫我訓抵,用隻腳踩住我條腰,然後將我手腳一齊向後咁拉,咁我條腰就鬆左lu(當場舒服晒~ha)。

 
At 9:59 AM, Blogger ivan said...

ling~
feel到好舒服咁喎~
我果個唔係唔得..
只係多口得黎又寸左d囉~haha

 
At 5:25 PM, Blogger JACK said...

....你仲有時間去瑜伽咩.....??haha...定係拍往拖去呀??hahaha

 
At 7:57 PM, Blogger ivan said...

JACK~
唔係喎..自己玩咋^^
因為唔可以直接報進階~
呢班都唔夠廿人~

 
At 5:11 PM, Anonymous Anonymous said...

HAHA...睇完你篇野...我都想叫個阿sir"唔該靜一靜"...hahaha^^

 
At 3:20 PM, Blogger ivan said...

摩~
係呢..好煩架^^

 

Post a Comment

<< Home