Friday, October 06, 2006

疑幻似真的夢

夢境一開始就講手提電話,
接電話既係第一份工舊公司同事,
想問佢近況之際..
有人搶佢電話插把口埋黎!
一聽就知係舊呀head~
重講約緊以前既舊同事一齊黎,
講一d名原來我已經忘記左..呀慈同呀興..
我就up左一個第二間公司既人..呀深叔..haha
問佢幾時..佢就答2-5..無里頭..haha..

我開始留意番我身邊環境..
原來我坐住私家車前坐..
私機同後坐我唔記得係咩人..
總之係有人..重上斜停留係五金鋪門口..
咁我繼續講電話..

裡面既呀head重叫我抄低地址..
黃竹坑首富中心..
依...呢個唔係舊公司附近喎..
舊公司係葵興華星街喎...去到咁遠~
黃竹坑似係我第三份工有機會接觸既地方喎...一.一"

亂哂..跟著重醒埋..但仍然醒唔哂..
我重以為自己講僅電話..
重手執電話手勢講野..繼續問問題..haha~
死未..以為真實到咁..^^

5 Comments:

At 1:54 PM, Anonymous Anonymous said...

借版來留言︰
http://286a.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=283697

 
At 3:22 PM, Blogger ivan said...

北北~
好大既擔~hehe..中秋節快樂~

 
At 3:42 PM, Anonymous Anonymous said...

好在我無乜擔....有的是膽。
哈哈~~

久違了。

 
At 4:00 PM, Blogger JACK said...

.....肯定你流到成張床都係口水啦...

 
At 11:21 AM, Blogger ivan said...

jack~
haha..不斷口upup~^^

 

Post a Comment

<< Home