Thursday, September 28, 2006

瑜伽班(十) -- 嚇親篇~

熱身一個鐘後...開始叫大家坐下捉起一隻腳拉直向上~
慢慢拉近..聽到拉上(咩)頭...心諗..唔係咁快呀~
我未放到上頭喎一.一"..原來係額頭..haha...
跟著再拉近到耳仔..haha~

第二招搖籃式
係先趴低係地上..然後雙手向後捉住雙腳..
用力趾向上..即係反貢橋..
重要左搖搖、右搖搖..
真係搖籃咁...嘩..攰死人~
玩完唔知點解會頭痛呢..
原來唔只得我一個頭痛..奇~

倒數剩番尾二兩堂!!

6 Comments:

At 10:34 AM, Anonymous Anonymous said...

頂你啦~我令願放上頭,返左成二隻腳成x味,放係額頭食到正啦~

第二招.好似去澳洲玩跳傘,不過係貼住地下玩跳傘,你試過未~ 見到d中女肚腩飯都食唔落~唉!!!

 
At 11:05 AM, Blogger ivan said...

光人~
我有洗腳先去..我又唔覺好大味..haha

第二招..你呢個形容得最貼切^^..睇你都已經笑死啦..唔通頭痛就係因為洩左氣..haha~

 
At 5:53 PM, Anonymous Anonymous said...

呢兩式我都反過喎!拉隻腳去耳仔樹有無R叫你扮聽電話呀..哈我個MISS有叫。

 
At 8:14 AM, Blogger ivan said...

ling~
咁又無喎~係咪會投入d呢~^^

 
At 9:42 AM, Blogger Ki. Yee said...

我都是喎!! 扮聽電話... (miss 串d做唔到同學, 咁遠點聽呀!!)

 
At 6:48 PM, Blogger ivan said...

姬絲~
可能人少,所以無乜野,只係好笑咋~

 

Post a Comment

<< Home