Sunday, September 10, 2006

20出頭復刻版 - 後評



導演:馬志豪、張銘耀
創作/演出:徐羡曾、馬志豪
演員:曾珮珊、李潔婷、麥美貞、夏竹欣、譚國明

20出頭呢套舞台劇已經六度公演~
上一次睇既"二人餐"
而看到張銘耀、徐羡曾既出色表演,
所以便看今次既"20出頭"...
今次徐羡曾亦無令我失望...
佢既演出仍然非常特出~
面部表情..支體動作..以及歌聲..
總會吸引著我既目光~

場地佈置其實無咩特別...
背景就像用粉筆畫上去一樣..
畫出透視..畫了一些櫈..
舞台上有六張小學既櫈..
另一邊就一張枱和櫈..
非常簡單..

入場後等僅開場途中..
未正式開始..但徐羡曾已經開始表演..
在台上扮在換衫...hehe...
由初戀情人的結婚飲宴帶出故事開端...
其間回想起小學時既一切流行事..
如兒時用過既中華牌HB鉛筆..
多功能筆盒..小學生不可用既鉛子筆..
多顏色既鉛子筆...
小學生常寫既我的志願...
舊式既撥電話..
call機台女服務員既覆台對話...
一些經典金曲..
一些當年流行卡通片..加上動作..
扮足球小將大志偉踢波..
走..一味走..做左幾集都重係走緊..haha^^
笑死人..笑到復左佢...^^
重有味王...好美味呀..haha...
故事再帶出佢中學暗戀既真人真事呀wing既經過..
所有兒時既經典..值得回味!

其他演員亦表演得不錯..只係佢太特出~haha~

在坐位上的一個免費的舊式包裝,
內有一隻摺的掘頭機..四洲太空糖..
haha..回味再回味!經歷過既一切...好睇^^


佢地下一套既舞台劇..將會係"快樂無罪"
請密切留意!!^^

4 Comments:

At 12:18 AM, Anonymous Anonymous said...

你都幾熱衷舞台劇拱喎

 
At 12:15 PM, Blogger ivan said...

tammy~
haha..我只係熱衷睇我想睇既舞台劇咋..
有好多都未必岩架..但如果覺得有趣都會看~

 
At 1:31 PM, Anonymous Anonymous said...

這一套舞台劇,我原本都想去睇的~可惜可惜~

你下次如果有好介紹既,不妨叫埋我去丫....如果你不是甜蜜二人行的話~哈~ =p

 
At 4:31 PM, Blogger ivan said...

小魚~
"快樂無罪"我已經訂左飛同佢睇..haha..

 

Post a Comment

<< Home