Friday, September 01, 2006

下一代問題..上一代負責

今日如往常一樣..
有空閒就會落會所..嘆住冷氣(慳番屋企d電)..
看住想看既書..一邊飲住冰凍檸檬荼..
..爽..退休既生活~^^

嘆僅既時候..有人打擾雅興..
管理員急忙衝落下一層,看個究竟~
原來就係細路打交..
打交本屬平常事..
但今次有出血事件..
除左被打..還受刀傷..
所以通知家長到來..
家長同管理員理論一論..
家長當然火著心頭..未曾熄過~
對話當中..頑童不止一次打佢個仔..
亦都不是佢一個受過傷..
所以佢今次報警!由警方處理該頑童!
事件跟進我就不會...懶理^^
但下一代既問題,上一代一定要負責~
唔係生出黎..天生天養..
..或滿足金錢就不理會就得!

下一代...
諗到都怕怕...
所以我都係做好自己呢一代算lu~^^

16 Comments:

At 11:28 PM, Anonymous Anonymous said...

你是長子嫡孫喎....
又係圍村人..

怎會「怕怕」呢?

 
At 12:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Ivan, 你人地個blog 度就成日玩, 但自己個blog 就咁正經, 咁有理性. 睇唔出!

 
At 1:55 AM, Blogger ivan said...

北~
我屋企好嚴..
我住村但我少出去玩..
我咁大過仔未打過交架..haha~
見到兇人我腳軟架..
可能個樣重好冷靜~haha~


garfield~
多重性格麻~
我諗妳都唔會對住所有人都係一致喎..
總有d分別既~
得閒過黎hea~haha

 
At 2:02 AM, Anonymous Anonymous said...

咦...
咁就真係隱蔽青年啦~

哈哈。

我細時成日都會同人打交、吵架。

 
At 2:19 AM, Anonymous Anonymous said...

搭下咀先,

回garfield,你唔知ivan佢呢份人才在blog顯示真我呀?

佢平時抑壓太多情緒了,所以在blog才不自覺地流露真我呀!!!

其實ivan有時都係雙面人,真懷疑他月亮星座是雙子座。

 
At 5:51 AM, Anonymous Anonymous said...

北, 月亮星座, 太陽星座 和 ?? 星座怎樣分? 聽就聽好多, 但就唔識分!


Ivan, 唔好意思, 借你個場問下常識題.

 
At 8:46 AM, Blogger ivan said...

北~
真我..haha..算係..
我最熟既朋友都必知太多內情~
反而睇我文章會略知一二..
現實世界見到我..係唔會同講自己野~^^
我月亮星期座係處女座..
而上昇星期座係人馬座..
我識d野架..
妳有何高見~

garfield~
隨便~呢度無規矩存在~
我答少少啦..
好多時人地問妳咩星座..個個就係太陽星座,
表現於妳外在性格..給人看到既一面~
月亮星座係內在性格..平時好難從外表看出,
要熟識一個人先會知~
上昇星座係會看到妳既長相怎樣,高呀,矮呀,黑呀,白呀.肥呀定瘦呀..重有係三十歲後既性格..人既性格會慢慢傾向呢個星座~
北..解釋錯左請補充~haha
好似我咁上昇係人馬座..我慢慢會傾向於開朗,同好動^^

 
At 9:47 AM, Anonymous Anonymous said...

嘩...
真係唔好睇小....

原來ivan識咁多...

其實我連自己上昇同月亮星座係乜都唔係好記得,只是知道這兩個星座+大陽星座=三個星座顯示了一個人的性格。

所以.....

等我去check一check先。

唔知garfield有無blog?唔係就可以留link給你去check一check,不過都要找下先。

哈哈。

 
At 10:49 AM, Anonymous Anonymous said...

上昇座??月亮星座??大陽星座???
好深呀!!!點樣先知自己係咩上昇星座&月亮星座?

 
At 11:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Garfield & 八仔︰
你們可以去以下link,計下自己的星盤。

http://tw.astrology.yahoo.com/luckywant/horoscope/form_chart.html#

特別鳴謝︰
皇上森—http://sksum.mysinablog.com/index.php

p.s. ivan你肯定無記錯自己的上昇星座嗎?!

 
At 12:11 PM, Blogger ivan said...

北~
如果上昇係錯..都係書既錯...^^
我係八卦精~
九屎垃圾都睇~
都係想知自己既野多d~
想完全掌握自己~

 
At 2:16 PM, Anonymous Anonymous said...

要找我個 blog , 去Ko sir個blog度找, 你同亞 mic 既blog 實在太受歡迎啦! 有好多人可能都唔係同學,所以費事留啦! Anyway, 多謝教導.

 
At 4:35 PM, Anonymous Anonymous said...

我連你們的高sir都唔識。
怎去找??

呢個garfield...真係可愛。

 
At 6:17 PM, Blogger ivan said...

garfield~
haha..黎黎去去都係常客個批黎..
熟客仔黎架...
邊有妳講既咁多、咁誇呢~
佢走緊性感路線..
我走緊感性路線..
客路唔同^^

北~
妳既情況我已經轉介去妳email到..收野~

 
At 6:46 PM, Anonymous Anonymous said...

哈哈! 亞北and 加菲...都是女的...我還以為你又是同學啊!

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!m92FgpCVEQU4MCRTiP_IZJu.cpM-

 
At 12:06 AM, Anonymous Anonymous said...

哎....
原來係雅虎blog...
唔好意思..
我對雅虎blog有歧視,只做唯讀。

sorry, garfield....

 

Post a Comment

<< Home