Thursday, August 31, 2006

電影:兩生花 + 黑白道

兩生花
波蘭電影大師基斯洛夫斯基晚年作品~
在看既初段..兩個人存在既地方唔同~
但造型係無改變..令我初段混淆角色..
色彩帶點秋意..而情慾場面亦破多..
更加混亂我分不清兩個角色..haha~
要到接近Weronika心臟停頓病死
先開始弄清關係~
佢地有相遇既時間..但只有Weronika看到~
嚇得目定口呆..因為實在相似..
Veronique每次都有著第六感既佢..
感覺到佢既死亡..突然感到傷痛..
好像有著相同既經歷..
亦因為木偶藝人既愛慕..
寄一盒聲帶給佢..
巧合地引領到Weronika出生地..
在自己既相片中亦有Weronika既足跡~

當然亦有不明既地方..
1.用戒子磨眼皮..有上色或上粉作用嗎??
2.有意無意間目口目面既評審會出現一兩個鏡頭..
係咪要正明Veronique太似Weronika??
3.Veronique成日坐車都夾住頸巾,代表咩??
4.Veronique在床上亦用戒子磨眼皮,突然訓著,又代表咩??

成場戲我都無訓~反而重係佢聽帶時..
仲估裡面聲音究竟係咩黎~
主角樣貌貎似天使愛美麗那位女主角~
其實都算幾好睇既一套戲~


黑白道
經過旺角本來只想買本雜誌就走..
點知見到原來今日岩岩上畫..
有時間睇埋去..haha~
講述張家輝由做臥底..
拉左Dark哥..
回復正常警察身份..
學堂未畢業就做7年古惑仔..
身份始終不受認同..
受內部跟蹤調查..
分不清自己係黑..定白..
簡直受不了~
加埋黃秋生、吳振宇既演員..有番咁上下~hehe~

6 Comments:

At 11:15 PM, Anonymous Anonymous said...

你真係好鐘意睇戲喎!!!

 
At 12:11 AM, Blogger ivan said...

北~
係架~^^
我有刺激HK經濟架..haha~

 
At 12:27 AM, Anonymous Anonymous said...

一人的功勞不足以刺激經濟。

哈哈....
:p

 
At 10:04 AM, Blogger ivan said...

北~
人人多出一點..先會積少成多麻..^^

 
At 3:11 PM, Blogger JACK said...

我見個tariler幾吸引....but 我覺得張家輝D戲麻麻law.....

 
At 6:16 PM, Blogger ivan said...

JACK~
都係一貫作風啦..^^
不過始終都係鍾意睇佢搞笑個一面~

 

Post a Comment

<< Home