Sunday, August 27, 2006

日本沉沒+遊船河^^

特技片~無咩評~就係特技囉~
草彅明知自己一去就無命..
就應該最後同柴崎幸留後啦~
懶型~^^

跟住同一班火炭舊同事一齊遊船河~
成班都好岩傾..有共同黑人爭針對既目標~
講番舊事..新事..同是非..樂透~

呀康公司已經有5個舊同事入侵我舊公司~
睇黎公司已經變左人地控制..haha~

我舊女呀頭已經無做呢間..
重有d大計既概念..
可能日後坐低慢慢傾~haha~

我無釣墨魚..但睇人玩..
另外從旁吹水同食野~haha~
歡樂既一天~

8 Comments:

At 3:32 AM, Anonymous Anonymous said...

遊船河??!!

你星期六去左呀?

真的假的?!

 
At 11:00 AM, Blogger ivan said...

北~
寫得就係真..我無必要講假喎..haha~
7點尖沙咀上船~^^

 
At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said...

又釣墨魚? 不是水尾嗎?

 
At 8:07 PM, Blogger ivan said...

小魚~
應該係..
不過見到個海重一羣一羣~游來游去喎~

 
At 10:12 AM, Anonymous Anonymous said...

same activities, but not same time!
me: 遊船河on SAT; see 日本沈沒 on SUN
haha

GG

 
At 3:05 PM, Blogger ivan said...

GG~
次序唔同~haha~

 
At 12:18 AM, Anonymous Anonymous said...

我終於睇左死亡筆記,.....不知所為,....男主角不知所為,無瑞瑞拉長套戲更不知所為!
CG不知所為,不知所為不知所為!!!!


晒$

 
At 1:24 AM, Blogger ivan said...

m~
咁誇..好彩無揀..當時都爭責左一秒..haha..~

 

Post a Comment

<< Home