Tuesday, August 22, 2006

飯局前看了一套電影 -- 狗咬狗

嘩..陳冠希既演釋果然係勁無人性既角色~
但係佢既角度..佢既世界中..
又確實係要為生存..就需要殺人..
因為佢係柬埔寨人..去到香港言語不通..
所以成套戲都無須講野~用身體語言同眼神去表達~
陳冠希都表現得唔錯~
陳冠希同垃圾妹既一段情~
垃圾妹傾慕陳冠希既眼神..簡直掂~
好麻目跟住佢..令佢有番d人性..
跟埋佢去柬埔寨..
重有埋佢bb添..
而李璨琛演了一個好迷失既自己~
不擇手段去破案...
加上d勁綠葉..林嘉華、張兆輝、林雪、黎耀祥~
我覺得夠癲..好睇~

2 Comments:

At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said...

你又睇戲...近排我一套都冇睇..
死亡筆記(Death Note)...加勒比海盜:決戰魔盜王...我好想睇呀....

 
At 1:02 AM, Blogger ivan said...

m~
你講個三套~
死亡筆記我未睇過漫畫..又無心去開始~hehe
其餘個兩套都吸引唔到我~haha~

 

Post a Comment

<< Home