Thursday, July 27, 2006

元朗大馬路個間 -- 刀削麵....真係削

今日終於食過...秘製冬菇刀削麵(小辣)+紅豆冰~
我個人覺得佢既刀削麵太厚..
無彈性..我好似食僅乾麵粉咁..
重好似得個辣字..唔好食..
佢既小辣我都食唔到..辣到飛起..鼻水勁標~
冬菇又吸收哂d辣汁..所以重辣~
諗住都重有個紅豆冰補數..點知..
連個"紅豆冰"都有問題..
佢既紅豆唔係正常硬同軟既問題~
係跟本紅豆係無味..食落欄欄既感覺..無豆味..
連甜味都無..

我就即刻問侍應..
係咪d紅豆有問題呢..無味既
侍應係廚房試一口紅豆..
佢就話新鮮紅豆係咁架..
無加糖份..係原味..一味話新鮮係咁架..
係咩...我從未食過囉(心聲:淡而難食~)...
都係紅豆有甜味既好..
侍應話咁你杯野夠唔夠甜呀..要唔要加糖水比你呀...
我杯野夠甜..唔駛加勒(心聲:我跟本唔係指呢樣..係紅豆呀..算啦..)

真係好難食...連紅豆都食唔到..慘~

12 Comments:

At 9:56 AM, Blogger Ki. Yee said...

是否元朗廣場斜對面馬路個間呀? 我個fd 講好食喎!!

 
At 11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

我好鍾意食"刀削麵"架!!

GG

 
At 12:36 PM, Blogger ivan said...

姬絲~
係個間..我覺得麵唔得~

GG~
我麻麻~佢又整得更加麻麻~hehe

aa~
真係咁岩經過先試啦..haha~

 
At 11:24 PM, Anonymous Anonymous said...

哈哈哈...好似食神果幕...

 
At 11:50 PM, Blogger ivan said...

aa~
haha..咁來世食勒~

藍海星~
係...食塵~^^

 
At 1:55 AM, Blogger leonard7007 said...

在HK,覺得荃灣南豐旁天橋底那間的刀削麵不錯。

 
At 11:46 PM, Blogger ivan said...

leonard7007~
而家好少去荃灣~haha

 
At 11:06 PM, Anonymous Anonymous said...

新開ka?
我只係食過千色廣場o個間.

 
At 1:21 AM, Blogger ivan said...

八仔~
好新又唔算~都幾個月lu~半年內~
係我一直無試~佢初初重好似買一送添~

 
At 3:27 AM, Anonymous Anonymous said...

咦...
總算睇到了。

thx...

真係咁差咩?
我成日經過都好似好多人咁~~

但就未試過食呢d當正餐喎!!!!

 
At 8:12 PM, Blogger ivan said...

北~
好難講..
人人口味唔同~
又或者咁岩水準唔好都未定~haha

 
At 2:10 AM, Anonymous Anonymous said...

乜都你講哂!!!
人地仲駛講?!

 

Post a Comment

<< Home