Thursday, July 20, 2006

熱日炎炎~正好係游水好時機^^

今日天色不錯~好曬~好熱~
最好就係游水~呵呵~

今日勁~來來回回不停站咁游~
hehe~2000米~最叻今次~^^
重有力去..但好多o靚仔學游水~都係夠皮~
反正一落水目標就係2000米~
出左泳池頂唔順~都係...去食甜品~
去左附近以前出名既"鴻記甜品"..
但已改名為"表姐甜品"..

叫左我未試過既新野~(果樣野應該唔新係我少叫食~)
榴槤飄香~...呵呵~
好味..有一片片既冰塊..
有西油粒..濃濃既榴槤香味..
一流..又凍又爽^^
我鍾意食榴槤..
我比十分~呵呵~

我又報左樣新野~瑜伽班~呵呵~
試下睇下有幾好玩~
460蚊12節,每星期上一堂,每節1.5小時,
玩足三個月~都抵到闌啦~
睇下可唔可以做到roadshow個條油仔咁~
肚皮內臟大羅移先得~haha~

9 Comments:

At 6:58 PM, Anonymous Anonymous said...

640蚊12節OK底喎!!
你JOIN邊度呀?

 
At 7:05 PM, Blogger ivan said...

crystal~
sorry~改番岩~係460先真~
工聯會~佢重有大把位喎~

 
At 8:48 PM, Anonymous Anonymous said...

ha估唔到你會玩yoga
真係幾好嫁呢樣運動

 
At 8:52 PM, Blogger ivan said...

tammy~
即興人做即興事~
試下岩唔岩自己咋~

 
At 10:54 PM, Blogger ivan said...

mcc~
個班成8:30pm先開始..
唔會好早喎..
多d記托~少d煩惱~都唔係好密咋~

aa~
諗下好勒..
睇黎佢練左好耐先得呢個境界~haha

 
At 11:39 PM, Blogger JACK said...

.....可能有好多女喎...正

 
At 1:00 PM, Blogger ivan said...

jack~
或者係公公婆婆喎~
又或者C奶喎..haha
大家目的唔同喎..咁你又報~
各自修行囉~^^

 
At 1:11 AM, Blogger Ki. Yee said...

歡迎你加入yoga 行列^^
我覺得好好玩!! 對自己的根骨不錯架!!

看下邊個可以放上隻腳落個頭先!!

 
At 1:28 AM, Blogger ivan said...

姬絲~
不如打多個結呀~^^

 

Post a Comment

<< Home