Sunday, July 09, 2006

香港先生 -- 失敗~

佢地d專長嚇死人..奇差~
比人睇到..醜囉~

1號黃長發
唱歌跳舞..無音樂感..
去到高音唱唔到..有部份歌詞又唔記得..算點先~
原來再睇落去..佢已經係最好個個~

4號梁國賢
一身發達肌肉..做埋d打打殺殺既野..係好勁呀..
但女性唔岩呢..睇場合黎做呀..成場一d笑容都無~殺父仇人咩~
抵你得廿幾票~

6號黃家樂
扮哂藝術家..專長係兩件衫噴兩下..就叫玫瑰~
大家一睇就知細路都識啦..有咩特別呀~
影衰哂~

10號蕭卓明
扮打排球...女仔打都有人睇..男仔no la..唔work架~
打個幾下..睇唔到你有咩長處囉..第一part得廿幾分..抵你啦~
好彩你後面個part好少少咋~

11號王天就
諗住好似上年個個咁..但人地係彈鋼琴..你就彈大提琴..
只係聽到你彈一堆快既音樂..又低音..跟本就唔知你彈乜..
都好彩做番兩下摩術補番數~..唉..一早表演摩術乜野分都攞番哂啦~

其他都唔想提~
佢地都唔係路~諗下先表演啦~
真係要睇你d專長咩~
要迎合女性口味而做先得麻~

到答問題環節 -- dodo姐、丘凱敏、周汶琪
dodo姐問題係問..三位靚女唔鍾意男人以下無邊一種~
1.無錢 2.無頭髮 3.無能

擺明陰你地啦~
一d都唔識答..比人彈番一句就口啞啞~
連周汶淇都玩死妳地..一句我好鍾意光頭~
即刻無人答得番~
點呀...答得出,唔係解釋得到先答咩~

dodo擺明講呢個"無能",就唔係個個"無能"
重要話dodo姐要過無錢唔得..重唔比佢插死~
時間唔係咁少實玩死你地~全部都無口才~
上年都見有呢part,今年就醒少少啦~

16 Comments:

At 12:37 AM, Blogger JACK said...

miss 左tim......

不過我總係覺得佢地今屆好多大隻仔,真係四支發頭腦簡單.....唔係大隻就係香港先生....好身材都唔一定係香港小姐

 
At 9:54 AM, Anonymous Anonymous said...

你地竟然甘專注昅仔?你兩個係斷背之鹽ha

 
At 11:20 AM, Anonymous Anonymous said...

老實講!我地男人睇香港先生把鬼咩...

我地係睇D女咋麻! 4百幾條女喎! 作死咩 ^.^

我就明只係睇 Amanda Strang,陳法拉..............

吾通走去睇被喻為大熱門的「潔癖羅莽」咩!!

呢班"騎呢"香港先生,做男人學女人選香港小姐咁,仲要係鏡頭前作狀扮cool ,扮猛男,頂!!

但我服佢地,佢地所需既勇氣似乎太大喇........

但無線只容許女性做評判,我覺得好有問題,香港小姐都有男性同女性做評判,大家睇法先吾會單向!但香港先生就好似選"鴨"甘,比D有$太太淫輪甘!!

 
At 1:34 PM, Blogger ivan said...

JACK~
我成輯dl左落黎睇~haha~
我重未del呀..要唔要呀..
成570M喎..受唔受得起呀..hehe~

tammy~
我睇野無分男或女喎..
好奇咪睇囉~
睇下佢地點差麻~
都好好笑架~
專長喎....

挑釁之男
無話可說~真係好唔掂~

簡單既format~
(外國番黎)+(識跳舞)+(識一種樂器)+(唱外文)+(正常既五官)+(加上笑容)
咁樣已經係大熱~
如果專長係變摩術已經殺哂
不過個d正常小小都應該唔會黎~
唔駛大隻..唔駛打打殺殺..
咩獨立band、咩捽碟..個d搞音樂會先做啦~
全場都唔係個d人...
唔做都知個d係唔work啦~

 
At 3:06 PM, Anonymous Anonymous said...

佢地好像選鴨仔咁,想嘔!

 
At 6:45 PM, Blogger JACK said...

想就想...不過唔知幾時可以有幾會睇到姐

 
At 10:29 PM, Blogger ivan said...

蛋爸~
因為得女人選~haha~

jack~
好順利dl到比你..時間唔係問題~

 
At 11:09 PM, Anonymous Anonymous said...

係BBQ場大電視到,見樣唔聽聲都覺真係似電影中的鴨場hahaa

4百幾條女雖然係吸引,不過果d女似乎出場唔夠果d港男多,淨係果d嘔心出場post,都算你地好頂得順!

我相信d男人睇港男,咪同女人睇選港姐一樣,志在恥笑下d同纇囉!

一個字勇呀d仔!上年果個驚已唔係好得,ꅁ今年果d仲極品。

 
At 11:25 AM, Blogger JACK said...

睇左啦...最騎里果個... 都算係打排球果個啦 .....

 
At 11:54 AM, Blogger ivan said...

tammy~
唉~一年比一年差..不過得果兩年..haha

jack~
排球一出..我已經叫佢行埋一邊~
博同情呀..堅毅不屈呀...
佢個分同扮藝術家個個一樣咁低~haha
都係個句啦..唔睇場合玩專長囉~

 
At 12:19 PM, Anonymous Anonymous said...

5號...係我以前大專同學 -.-"

 
At 12:54 PM, Blogger ivan said...

挪亞~
係~佢唱草猛...~如果唱泰文版可能好d~
佢好唔掂咩~要拋頭露面~hehe~

 
At 1:31 PM, Anonymous Anonymous said...

我比你地講到好想睇下喎....
笑下都好嘛...

 
At 2:31 PM, Blogger ivan said...

crystal~
其實唔好睇~
我地只係睇下佢地表演得有幾樣衰~haha~
實質真係選鴨大賽~

 
At 12:45 PM, Anonymous Anonymous said...

冇睇過添..不過你講得啱, 太大隻好恐怖,,佢地好似選健美先生咁...谷到行...

 
At 9:09 PM, Blogger ivan said...

藍海星~
所以係去選既個d男人會錯意..
唔係選健美先生麻~haha

 

Post a Comment

<< Home