Tuesday, July 11, 2006

分享 -- 利用mind map圖簡單介紹tense應用形式~



如果想利用mind map畫任何圖,有五個地方要注意:
1.每一層都分開不同顏色;
2.線條由粗至糼;
3.線條要波浪紋;
4.一幅圖內圖像與文字比例相若;
5.黑色線會令人印象深刻,所以我放在最外層。

Present tense:
有四個情況~
A1 習慣性既野,例如每焦都刷牙,食早餐...
A2 真理及是實,例如太陽從東方昇起...
A3 而家講僅既野,例如幫我開窗,講野細聲d...
A4 感覺到既野,例如妳件衫好靚,妳睇落好瘦...

Present Continuous tense:
有兩個情況~
B1 而家做僅既動作,例如行僅山,洗僅碗,跳僅舞..
B2 成長僅都係..不過就少人係呢方面用..

Present Perfect tense:
C 之前開始睇僅本書,但岩岩完左..又或者尋日唔見左銀包,但今日搵番左...

Present Perfect Continuous tense:
D 之前開始睇,到今日睇左100頁,本書重未完,重會繼續睇...

Past tense:
有兩個情況~
E1 最簡單就有碟牛丸,跟住食哂...
E2 一d無可能會係既野,例如我係你,我就會打佢..因為我無可能變係你...
但如果話我減左肥,我就會中六合彩...雖然未必會,但有可能發生,所以不是用past tense...

Past Continuous tense:
有兩個情況~
F1 講明之前時間已經開始左件事,例如尋晚8點開始溫習(含意著今日都在溫僅)...
F2 我尋晚一入屋,見到我呀媽重洗僅碗...第一件事開始,見到第二件事重進行僅..
不會兩句都用進行式,就要看邊件事重要或較長,個件事就可以用進行式,另一件事可用過去式便可...

Past Perfect tense:
G 我嘔完屎,就會去食屎..haha.好核特..指明第一件事完,第二件事就開始...

Past Perfect Continuous tense:
H 呢個情況會係小說,故事先會用到...因為在過去再分段在進行既動作...平常人很少用到...

Future tense:
I 無固定時間性...我將會結婚...

Future Continuous tense:
J 比較肯定d...我下年結婚...

Future Perfect tense:
K 將會做某件事,期間發生既...我下年結婚前,BB會出世..

Future Perfect Continuous tense:
L 將會做某件事,期間發生並繼續進行...我下年結婚前,我開始照顧BB..
因為結婚後亦會繼續照顧..

**只作簡單介紹情況運用,還要多練習看句子會更加明白**

8 Comments:

At 9:34 AM, Anonymous Anonymous said...

好頭痛呀........

 
At 12:11 PM, Blogger ivan said...

挑釁之男~
我恨批...你幻左英文恐懼症末期~
唔收你錢~haha~

 
At 2:27 PM, Anonymous Anonymous said...

吾洗批我!
我直情患"先天及後天英文極高情度恐懼症末期"~

 
At 5:52 PM, Blogger leonard7007 said...

掂呀!活學活用。

 
At 11:29 PM, Blogger ivan said...

挑釁之男
講笑...haha..不過你算把啦~^^
咁多秘書幫你~

leonard7007
係呀~深刻d麻~

 
At 10:12 AM, Blogger JACK said...

睇完都唔係太明

 
At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said...

好得意喎...從未見過呢~

 
At 9:06 PM, Blogger ivan said...

jack~
haha..可能左一弗右一弗~
無乜組織~想知我再解釋~haha~

藍海星~
呢個係mind map既做法~
咁要見下勒~haha~

 

Post a Comment

<< Home