Monday, July 10, 2006

鬼域~

好耐無睇既鬼片~
李心潔其實定定地個神態..
都已經好恐怖~
本來一路睇都有d驚驚地~
但故事既發展比我覺得佢太投入思想創作..
有d神經過敏..自己虛構幻象~
開始唔覺得佢真係見到鬼~
加上特技..女鬼飄在半空飛行動作太假~
怪物造型又麻麻~嚇唔到人~
後半段已經無咩好驚~haha~
有頭無尾唔掂...或者睇完頭塲可以散場~haha

尾段只係帶出所有棄置既創作..鬼魂..
甚至死去既胎兒..都會去到一個奇異空間~
無人知..亦無人理~

8 Comments:

At 4:27 PM, Blogger ivan said...

aa~
前段ok架..係後段差囉~haha~

 
At 10:02 PM, Anonymous Anonymous said...

難得一次睇鬼片......我指我呀!!
前段一路睇一路嗌,
後段好好多,
不過我覺得套戲鬼片得黎,都有D MSG想帶出黎架喎!!

其實OK架,2A去睇下啦~

 
At 10:27 PM, Blogger ivan said...

crystal~
所以係前段驚嚇~後段無囉~
個尾覺得麻麻~
似胡思亂想多d~haha~

aa~
即係唔鬼睇~^^

 
At 11:23 AM, Blogger JACK said...

無乜興趣...but D電影海布好靚

 
At 11:39 AM, Anonymous Anonymous said...

無錯~ 依套都唔係好鬼片
睇特技都幾唔錯~~

睇女主角睇到好厭
我反而更鍾意個細路女...哈~

GG

 
At 11:43 AM, Blogger ivan said...

jack~
海報又真係唔錯喎~

GG
hehe..同李心潔一樣..
個細路女好熟口面..
唔知係邊度見過~haha~

 
At 5:22 PM, Anonymous Anonymous said...

ii,但我d朋友說,最後係一個反高潮...
即係其實,一切既野都係一個被遺棄既作品.....

 
At 5:40 PM, Blogger ivan said...

crystal~
係~佢想表達係呢一樣~

只係故事由佢寫作開始發生~
變得之後發生既事~
都由佢精神過敏開始~
haha..純粹本人意見~

 

Post a Comment

<< Home