Thursday, July 20, 2006

(那個衰人)Agent的一個來電~

Agent: hi..ivan~點呀練得好麻~(親切既聲線)
ii: 哦..都係咁啦~..重未得呀~(識飛咩幾星期~)
Agent: 係呀..係d咩course呀..駛唔駛幫手呀~
ii: 哦..係d練生字同鈴聽方法..有進步架不過又未去到個個情度..得架勒..唔該~
Agent: 咁練好左話比我聽喎..佢呢個post重有係度架~
ii: 哦..ok無問題~
Agent: 咁我都同佢傾下睇下有無d其它freelance比你做下啦~
ii: 哦..ok~
Agent: 哦..Flamingo(3D軟件)你自己學架?
ii: 係呀~
Agent: 咁呀..我有d野想問下你意見呀(開始入正題)
ii: 係咩事呢?(知有d野)
Agent: 佢裡面個同事都係識Rhino+3D Max(3D軟件),
而Flamingo(3D軟件)佢都唔識,佢自己想學又無方法,上網又無呢d資料,
佢係街賣電腦書地方搵過又無,想問下有d咩好方法呢?(尾巴終於露出黎~)
ii: 無架..電腦書地方無架..香港人唔玩呢個軟件架..
你就算問佢,佢都唔知你講乜架!
Agent: 係呀..咁點學呢?
ii: 都係上網睇下..搵下..自己研究下架咋..(遊花園)
Agent: 哦..係咁..咁唔該你呀~(親切既聲線)..
我地保持聯絡呀..果度有消息我再話番比你聽呀~
ii: 好..唔該喎~(多X謝哂)
................
...........

扮哂野..以為前言既關心可以遮掩到狐狸尾巴..
想搵我笨..想吐我料..
講比你聽我重有得企~
自己搵唔到方法..又請唔到人..
就打黎向我入手..
我已經好好人咁話~
香港係唔會搵到一本書係講個套軟件~
已經好大提示~人至義盡~
飛起我都唔想你咁容易搵到~呵呵
明知台灣有出呢本書,都唔話比你聽..
個本書唔會留入香港~呵呵~
有本事自己搵~
就算上網搵到都無得買..
連網上都清倉~呵呵~
有本事過台灣搵~頂你~

10 Comments:

At 9:16 PM, Anonymous Anonymous said...

甘你2後唔好聽佢電話喇!絕交喇hahaa
駛咩野agent,你自己無遂自薦都得喇!

 
At 9:43 PM, Anonymous Anonymous said...

其實呢d人連野都唔好同佢講就岩~~
見number好cut線......

 
At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said...

agent冇個好,上去佢間公司interview一次果d會好少少, 諗返以前我都同agent嘈過!! 失望!!
@ ^ - ^ @freelyflyphoebe

 
At 11:38 PM, Blogger JACK said...

佢可能上返黎依度睇,咪知到台灣有得賣law ...

 
At 11:38 PM, Anonymous Anonymous said...

好少見你咁勞氣喎﹗

 
At 10:29 AM, Anonymous Anonymous said...

好ivan,做得好,條友仔仲夠彊問您英文進步否!您諗下人做A準佢做A準要做到幫人問埋自己都唔知道的野,不如做保險啦返正都係吹水拍馬脾...真係好極有限,不過您算好啦同佢遊花園,比我直頭同佢遊霍金呀漫遊宇宙.

 
At 10:56 AM, Anonymous Anonymous said...

ivan, 唔係啦佢再打比您問您起碼要英文點,您就立即唱隻英文粗口歌比佢聽下等5-6mins
才入正題.咁有耐性呀啦!

 
At 12:02 PM, Anonymous Anonymous said...

hahahahahahhahahahahahahahahahahaha...
ivan...我而家先知你咁奸架!!

GG

 
At 12:57 PM, Blogger ivan said...

tammy、madge~
咁又唔駛~
唔岩聽咪又洒佢囉~haha

aa~
係~係中斷唔到架~佢又會駁番之前講過架~
反擊我又唔會~因為試過做完有罪惡感~haha
好似和尚殺左人不斷唸經~haha~

freelyflyphoebe~
我上過去啦~咪又係咁..haha~

jack~
咁都識黎~益佢囉^^..無計死好命~

爆格~
對話實質又唔係真係好勞氣~
係心聲勞氣d咋~勞氣都因為佢個"動機"唔好囉

be蛋爸~
佢無途徑去問~係咁架啦~鬼叫真係少人玩咩~咁我又唔識玩到咁遠..我游唔番黎呀..haha~

GG
再奸d都有呀~^^
我無話過我係好人喎~
呢d野都係"相對"咋~
都係人點對我..我點對人架咋~
無端端我又唔會奸人..無咁得閒喎..
正如粗口係人都識講..
爭在你講唔講..haha~

 
At 3:34 AM, Anonymous Anonymous said...

咦咦...
你所講本書..lib有無得借架?!

好似lib都有好多台灣書喎...
不過太厚了,我會無心機睇的。

哈哈。

 

Post a Comment

<< Home