Sunday, July 23, 2006

巴士巧遇甘草^^

在巴士上巧遇6年前認識的一位甘草演員hudson~
因為公司關係而認識~
佢應該斷斷續續都做左無線廿幾年~
三線演員~茹慕蓮個類~
不過茹慕蓮都出名過佢~
聽佢名唔會知佢係邊個..
但見到又會熟口熟面~係呀邊個邊個~
主要角色都會係做d有名譽、有地位,個格似~
浮浮沉沉,都未紅過~連一小段時間都未上過位~
佢連自己經營時業都未好過~都算慘~
不過係佢眼中係enjoy啦~
可能佢覺得已經係成功都未定~

我今次遇上佢,就想起當年一件趣事^^

話說6年前佢拍一套叫"廉政先鋒XXXX"
我就如常夜晚追電視劇~
咁見到咁岩個集有hudson演出,
我咪指比我屋企人聽..
依..呢個我認識喎..
咁大家就開始注意劇情發展~
留意佢演個角色做得好唔好~
場戲講到汽車追逐..
追左幾條公路..就被欄截停車..
即時拖hudson出黎..
伏在車前..跟住..

我地成家人大笑..
笑到肚痛..笑到停唔到..

點解會笑???
係廉署個個人講左一句..
"咪沃..黃XX你已經被捕勒"..haha..

佢用左我全名去做呢個角色呀..haha..
我先諗番起佢有一次無端端問我叫咩名~
我重以為佢想認識我添..頂..
係都做個好d既角色先用呀..
重要比人捉..失驚無神比人咁叫~haha~

10 Comments:

At 7:36 PM, Anonymous Anonymous said...

呀哈哈,幾好笑喎!
好彩你唔係叫尹志平咋

試過同小說d名一樣,係奸角haha甘唔好彩係電視有播添,雖然唔同姓,嘩....晚晚黃金時段被人鬧,感覺怪怪hahaa

 
At 9:12 PM, Anonymous Anonymous said...

咁你個名係特別定common呢?
哈哈我自己個名都同某息影歌星好似...成日俾人攞黎叫~

 
At 10:04 PM, Blogger JACK said...

又比人利用左啦....

 
At 11:41 PM, Blogger ivan said...

tammy~
係呀~就係當時太投入看~
所以特別好笑~

藍海星~
一d都唔特別..
佢只係諗唔到先問我咩名~haha~

JACK~
邊會諗到佢會咁做呀~
如果我唔係睇到個段~
跟本就唔會知~瞞天過海~^^

aa~
yes la~

 
At 1:36 AM, Blogger leonard7007 said...

一日,朋友拿了亦舒的一本小說給我看,原因是裡面用上了我家中四名成員的名,而且不是小明、志強之類。所以,唔好隨便話個名俾人知,haha!

 
At 12:28 PM, Blogger ivan said...

leonard7007~
wow~你重勁~
我只係試過同一個同事個名爭一個字咋~haha

所以行街後面有人叫名..唔好應呀~
唔老黎~^^

 
At 1:54 PM, Anonymous Anonymous said...

哈哈,如果佢個角色係醫生呀,博士咪好囉!

 
At 3:07 PM, Blogger ivan said...

八仔~
如果醫生或博士..
可能都只係叫dr.wong..
咁就唔會留意到個名係自己喎..
亦都無咁震撼喎..
偏偏係揀呢個角色~
可能佢覺得一定有人請我飲咖啡~haha~

 
At 5:51 PM, Anonymous Anonymous said...

hahaha...咁勁, 你不知不覺參與左~

GG

 
At 7:09 PM, Blogger ivan said...

GG~
算唔算參與呢...
咁我有一個shot~haha

 

Post a Comment

<< Home