Tuesday, July 25, 2006

看了兩套舊電影~

妖夜尋狼之魔間叛徒~
承接第一集既尾段...
都係講彊屍與人狼既問題..
而男主偏偏成為混合體~
我唔係好明有時講到好勁..
有時又講到好無能..慢到死..
好多野都避唔到~
咁鬼慢..駛鬼變人狼咩~
放左創造者既第一代人狼出黎..
又講話會天下大亂..唔覺喎~
連山洞都未出..就屎鬼左..無用~

獨家試愛~
因為之前dl左國語版所以無心機動~
但今次搵到廣東話版..當然補番數~hehe~
算係有d笑料~
方力申同鄧麗欣係幾襯咁喎~
尾段都令人傷感既場面~

中段有d疑惑~
就係方力申收到一個電話~
就去左以前幫佢補課既夢中情人度~
當女方醉到瀾泥咁~
重要求方力申幫佢換睡衣~
咁既要求...佢照做..佢都可以把持得住喎~
形造正人軍子形象~
重要幫佢沬野、熨衫~
真係做戲咁做~
我覺得無理由唔出事囉..haha~

7 Comments:

At 10:58 PM, Anonymous Anonymous said...

哈哈~ 國語版獨家試愛真係超唔好睇!!

 
At 12:28 AM, Blogger ivan said...

@ ^ - ^ @phoebe~
所以無心機睇~
明知係廣東話~
無乃由位屈自己聽國語架~haha~

mcc~
星期四晚icq見呀~hehe~

 
At 1:00 AM, Anonymous Anonymous said...

做戲係咁....
獨家試愛其實已經比我想像中好好多架喇!!

最後果度..我覺得,有d鬼異feel..哈哈

 
At 10:14 AM, Blogger JACK said...

比我....出左事好耐啦.......

 
At 12:48 PM, Blogger ivan said...

aa~
都ok架~..似咪都幾搞笑喎~

crystal~
鬼異..haha..各自搵食就真^^
唔比大家知就相安無事~haha~

jack~
me too la~
不為所動~
一係就真係好豬扒~好難投入到~
一係佢其實唔係男人~haha~

 
At 2:31 PM, Anonymous Anonymous said...

妖夜尋狼第一集好正,您咁講,我唔睇第二集lu

 
At 1:00 AM, Blogger ivan said...

be蛋爸~
我唔岩又代表你唔岩喎..haha~
係覺得差唔多囉~無新意~

 

Post a Comment

<< Home