Friday, September 01, 2006

一個關係..一個交談..令我沉醉於回憶當中~

因為blog友A關係..
從沒聽她提過..
與我同月同日生的人..她認識幾人..
令我產生好奇既心..想去認識呢幾人..
由於我與blog友A看一套戲而加入了第一人..
看戲前一晚為了確認時間地點..
與blog友A msn確認..
佢便想起先介紹第一人給我認識~稱為"R"
在交談中blog友A提及R兒時..都是我個區生活過..
便開始交談起地點起來..
R初時講得很遠(佢驚我唔識~haha)..
跟著越講越近..越講就越起勁..
繼而佢講左條村既名..我一呆..
因為我覺得我一定識佢..
我咁出名..haha~(我認為^^)
我開始"逹朵"~haha~
原來佢住我隔離村住..
不過小學係同一間村校小學~
唔講唔知自己..原來我記左咁多人名同往事~
而我最叻既..就係好多人既樣貌都洗不掉~
我連佢呀哥既樣都想得起~勁~^^
交談完後..即刻興致勃勃咁睇番一堆舊相片..
小學畢業相..睇清楚係邊年第幾屆畢業..
原來全部都係8字..haha..好記..無留意..
所以令我沉醉於回憶..太多往事..同趣事~^^

當真正見到面時..我已經想起佢係邊個~
佢樣貌一點都無變!
當然佢想不起了我..因我變化太大~
莫講話只有佢認唔到..
就連我中學同學見到我..亦如見默路人..haha~

11 Comments:

At 2:00 PM, Anonymous Anonymous said...

果然是典型天蠍座,
記性好(記仇)。

連呢d陳年往年也能猶如昨天發生。

所以你這個人不可得罪。

哈哈。

 
At 2:19 PM, Blogger ivan said...

北~
妳玩星座??
係~毒到死~小心~
得罪我無好結果~haha
勁過皇蜂尾後針...

 
At 3:10 PM, Blogger JACK said...

.....有無變得咁多呀???我識你咁耐都無乜點變啦....

 
At 3:35 PM, Anonymous Anonymous said...

ii話我知佢以前有幾重,我都好相信係唔會認得佢...
我就不幸地連小學時期既隔離鄰舍都認得我,可想而知唔係我無乜點變,就係我細細個都已經咁蒼老...陰鬼公...

 
At 6:13 PM, Blogger ivan said...

JACK~
唔完全係體型問題..
因為小學時期係瘦既..
一上中學既第一個下學期就開始肥~
出街食飯係會食肥人..haha~
而且又被迫剪陸軍裝..
短到接近光仔..
(大過有陰影怕剪短髮,
而家克服左^^)
又無眉(勁淺色)..
其實無眉已經好大分別~haha~
你當然無見過啦..你識我時已經改變左~

爆格~
haha..由細已經大定左..
但襟睇喎~

 
At 11:26 PM, Anonymous Anonymous said...

車~~
我又唔信你會毒死我..
哈哈!!

我因何讓你毒死呢?~

哈哈~~

 
At 1:46 AM, Blogger ivan said...

北~
無原因..只係睇我心情..haha^^

 
At 2:05 AM, Anonymous Anonymous said...

咁恐怖??
要睇心情...
咪好情緒化...

怕怕...
還是少接觸為妙...

哈哈

 
At 1:11 PM, Blogger ivan said...

北~
係恐怖架..
連我自己都捉摸唔到自己架~haha
我情緒化唔會表現比人睇架~
可能熟既會睇到都唔出奇~haha~

 
At 9:34 PM, Anonymous Anonymous said...

上兩個星期, 喺街忽然被人叫自己個名, 原來就是小學同學, 可想而知自己都無乜點變到...

 
At 5:56 PM, Blogger ivan said...

藍海星~
撞到都算比較易~
我試過一單係..佢企係我前面..
係一個有玩過既中學同學..
我主動叫佢..但佢有眼定定咁在想..
我就講一d大家知既資料..
佢開始覺得我地係識..
一路傾就再問佢知唔知我係邊個..
佢話唔知..激死...
咁我就問佢..黃乜乜妳識唔識呀?
佢話識..以前玩過...
我咪係佢囉..佢就...係???^^
一.一"..激唔激死~

 

Post a Comment

<< Home