Friday, September 08, 2006

脊骨科醫生~

醫師指出頸骨以成S型~
腰錐亦斜...
左邊背骨大過右邊背骨...
因為左撇子所致..
加上坐姿不正確..
長期做成腰錐有d受壓..
盤骨對上亦有d問題..
指我行路左腳應該唔順..
都知到脊骨唔好..
唔講唔知咁差一.一"

醫師用一輪熟練技巧..
骨聲四响..燒緊炮丈一樣..
經過一輪轉身、側身、反身。
幫我脊骨大羅移成功~

一起身就好似識輕功...爽~
隔多一輪再去調整下...^^

8 Comments:

At 5:47 PM, Anonymous Anonymous said...

我諗你覺得好似識輕功係另有原因....

因你有一個共同認識o既人打通左你任篤二脈...

基本上你而家坐o向電腦前睇我呢篇回應時屁股都係飄起左..

 
At 11:32 PM, Anonymous Anonymous said...

似乎我都要幫趁下...

 
At 8:34 AM, Anonymous Anonymous said...

是按摩師傅? 推骨師傅?
可否介紹吓?

 
At 10:56 AM, Anonymous Anonymous said...

講多d黎聽下丫, 我可能都有需要啊~

 
At 1:14 PM, Blogger ivan said...

3 界遊俠~
少有過黎簽簿^^
但你呢段應該簽係個邊..haha
but..thx~

爆格~
要係就call我呀~

藍海星~
原係中醫師..

小魚~
佢講d述語我聽得無十足呀..
所以都唔係好識講..haha~

 
At 8:41 PM, Anonymous Anonymous said...

睇一睇醫生真係知道好多野!!
@ ^ - ^ @菲比自由飛

 
At 1:08 AM, Blogger ivan said...

@ ^ - ^ @菲比自由飛~
唔係少野..任佢武~

 
At 10:28 PM, Anonymous Anonymous said...

你講到好似泰式按摩咁!
不過我都認同你識輕功係另有原因啦~~~

 

Post a Comment

<< Home