Saturday, September 02, 2006

英皇新秀歌唱大賽2006~

"高遠"勝出..
但個名好好笑..個音近似"睪丸"
亦係一個會被人笑既名~
主持人都要強調個名..驚講錯~
好無壓力之下就勝出..
因為把聲似張信哲..
但唱歌無感情~
唔可以觸動人心~
唔係佢唱歌特別強..
只因對手太弱!
亞軍個位無可能會入圍~
季軍應該係亞軍~

有一個跳舞節奏感強既..
但就把聲唔得..局限左..
有發展空間~有個勢~
不過始終係歌唱比賽~
跳舞係其次~無計~

原來而家唱歌咁易入圍~
佢地唔知點解唱得咁屎都會可以入到圍~
識唱歌既人而家已經唔想參加比賽..
香港歌唱界滅亡勒....

全部音域好窄..
聲線散..
轉音差..
無左個d實力派~慘~
唔想逐個評點樣差勒..無氣~
惜日既新秀..我地bye~bye勒~

12 Comments:

At 11:22 PM, Anonymous Anonymous said...

看了一會, 沒意思, 放棄了~~
覺得自己的男女性朋友唱得比他們還好,

很懷念往日的新秀歌唱比賽,
聲色藝俱全的人不少呢!

 
At 11:43 PM, Anonymous Anonymous said...

亞軍個位太不知所為啦~
可能又係D XXX富豪既仔!
甘都入3甲.....
唉~當年既韋以珊,呂方,梅姐,杜德偉
,許志安,蘇永康,鄭秀文,張崇基 張崇德....
你地安息吧!

(完來韋以珊係第一屆 (1982年)銀獎,輸左比梅艷芳....)

 
At 12:20 AM, Anonymous Anonymous said...

果真隱蔽青年。

在家睇電視也不出街蒲?!

又唔係巨蟹座咁痴家。

 
At 11:23 AM, Blogger ivan said...

纖纖~
其實看第一round就知無個得~
只係想睇重有幾差~
而家新秀唔係發掘有潛質既人~

m~
亞軍個位..我由佢唱個一刻..
就段定佢無可能入圍..
聲線係有d唔同..但聲音太散..太細聲..
跟本入唔到mic~..音域窄..
唔係先有三個淘汰既攝係底..
岩岩唔到佢..佢死緊..
淘汰唔到佢出局我好失望..
評判個個都係專業人仕喎..
唔係咁都聽唔出呀..
我呢d聽新秀大既..一聽就知唔得啦..
佢玩升key重笑死你呀...
都無升過...佢唔玩我都知佢唔得..
佢一入圍我已經鬧..鬧..鬧..鬧到尾..
我呀媽重話佢幾好呀..有個樣呀..
比佢入到娛樂圈都唔長啦..
所以最後答案恨批佢係富家之子~
唔係無可能得第二~
番去學下唱歌啦..
唔係鍾意唱就可以做歌星架..
呀mic你去啦...佢地唔夠你爭架~

重有又話大會抽歌比佢地唱..
跟本就揀佢地合適佢地聲線既歌..
但都掌握唔好..幫唔到..
連粵曲平喉歌都比得佢唱..
個個女仔跟本就老牛聲..
唱高d都死...

高遠連jazz版都唔知係咩..
拉長音又唔知..發緊夢咁..
一拉就知佢無氣..
所以勝出只係對手太太太弱..

無聊內定歌唱比賽~

北~
同我個blog主題一樣啦..簡單~
電視機我好耐無安定咁坐係度睇勒~
而家bt dl多...
只係見佢係歌唱賽比..
先坐係度睇咋..haha~
少係街蒲..
星座唔好信十足..九成好勒..
同埋唔係單一咁睇架..
要全面星座盤分析去睇~

唉..長過自己篇文添..
呀jack又會問我有無咁差呀..haha^^

 
At 6:31 PM, Anonymous Anonymous said...

乜做左啦咩?..hahaha

GG

 
At 11:59 PM, Anonymous Anonymous said...

.....

哎。

唔記得要想打乜添。

等我諗諗先。

 
At 12:00 AM, Anonymous Anonymous said...

終於都記得啦...

就係你份人同呢個blog「簡單」不符。

我相信。

 
At 1:50 AM, Blogger ivan said...

GG~
係無端端~

北~
係唔簡單~

 
At 10:23 PM, Anonymous Anonymous said...

似張信哲...係咪真架

 
At 12:26 AM, Blogger ivan said...

藍海星~
指聲線有d似..
但唱得無感情~

 
At 11:28 AM, Blogger Ryan said...

自從英皇接手之後,這些年來,我都錯過了。
我想有實力的人不參加的原因,很可能不想入英皇! ;-p

 
At 4:00 PM, Blogger ivan said...

Ryan~
死水~

 

Post a Comment

<< Home