Saturday, September 16, 2006

BrainStory

明珠台曾播過一輯 - BrainStory

其中一節挑選一班小學生做左一個實驗!
個一班係心散,欠缺集中力,記憶力差,
寫字慢,一放學就番屋企睇電視既小學生~

小學生既回應係,讀書同做功課都好悶!
一番到屋企就只係想睇電視同食薯片~
咩都唔想做~功課唔係趕唔上,
係跟本提唔起勁去做~

實驗就係要每個小學生每日定時食6粒Omeage3,
就係奧米加3脂肪酸,係海龜漁油,
漁油(oilfish)提煉出既自然物質!

係加強腦內每個神經原的交匯點的每一小缺口,
令神經原雙方訊息傳遞得更加良好!敏感度增加~

過了兩三星期,小學生已經有明顯既轉變~
開始可以好集中做功課...無受外間影響~
開始鍾意睇書..重會鍾意左去圖書館睇書..
佢睇既書重多過佢之前三年所睇既多...
對電視既興趣大減~...有趣~

20 Comments:

At 11:10 AM, Anonymous Anonymous said...

真的嗎????

GG

 
At 1:19 PM, Blogger ivan said...

GG
除非個套明珠台都播過既都係假既啦..
因為我係睇個套碟~haha~

 
At 2:28 PM, Anonymous Anonymous said...

真的嗎????
x 2

但係魚油的確係令腦部發育更好。

 
At 4:04 PM, Anonymous Anonymous said...

魚油可能真的有助腦部發育,
加強集中力,
但絕不可能令不愛讀書的變成勤奮讀書,
他們集中力加強後,
可能也只會集中於看電視和玩樂,
小朋友的喜好和習慣,
是要視乎家長怎樣去培養,
和週遭環境所造就的.
所以做這個實驗的人可能本身沒有孩子,
才會想到這樣的傻話.

 
At 4:21 PM, Blogger leonard7007 said...

集中精神去讀書,即係無心玩設計?

 
At 5:05 PM, Blogger ivan said...

匿名者~
匿名者重唔現身~haha~
佢咁播我咁講..haha~

garfield~
通渠一樣..暢順d~haha~

leonard7007~
haha..唔會卦~
你都開始勁忙啦~^^

 
At 5:21 PM, Anonymous Anonymous said...

現乜身啦~
你一早知係我...

 
At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

research 有時好誤導
我相信omega 3有幫助,旦係咪甘神奇真係要視乎個實驗係點做出來!

不要迷信科學
有人就有作弊
所謂實驗有時就係魔術,點得你仲透!!!

 
At 10:09 PM, Blogger ivan said...

北~
我知~得妳一個唔用名~haha~
明知我知妳就用名啦..玩野~

tammy~
omega 3應該有d用..
都會老點架..haha..

 
At 10:41 PM, Anonymous Anonymous said...

就係預左你知先唔用名麻...
費時又要打....

真係....
要玩就唔比你知啦!!!

 
At 11:44 AM, Blogger JACK said...

你終於都睇到我比你果堆碟那....

 
At 12:20 PM, Blogger ivan said...

jack~
係呀..終於輪到...都過左大半年..haha~

 
At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said...

我諗我都需要食d omega 3~~~ 哈哈~

 
At 6:36 PM, Blogger ivan said...

小魚~
咁你試試...再話番比我聽得唔得..haha~

 
At 8:34 PM, Anonymous Anonymous said...

要 Omega 3 唔駛一定食魚油丸, 食三文魚都得, 要記憶力強就食熟蛋黃, 兒科醫生教路的.

 
At 11:24 PM, Anonymous Anonymous said...

細個應該食多d...記得以前要吃好腥的司各脫, 簡直是酷型

 
At 11:25 PM, Anonymous Anonymous said...

是酷刑

 
At 12:43 AM, Blogger ivan said...

garfield~
醫生講又信多幾成~haha

藍海星~
細過開始食..咁有無用呢..haha~

 
At 6:42 AM, Anonymous Anonymous said...

我屋企有兩個辦, 佢地每日都會食一隻煲蛋, 記憶力真係超好; 至於Omega3 ,食得太少,所以測試唔到. 但細路仔每個都係玩最專心架啦!你試佢地玩緊Lego中叫佢地去溫書,佢地一定集中精神玩, 乜都聽唔到呀! (但醫生只係講過熟蛋黃既功效,無講omega 3)

 
At 10:56 AM, Blogger ivan said...

garfield~
咁詳盡~THX~

 

Post a Comment

<< Home